اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بولینگ و بیلیارد استان خراسان رضوی خبر داد

برگزاری مسابقات بولینگ قهرمانی انتخابی کشور در مشهد

دبیر هیئت بولینگ و بیلیارد استان خراسان رضوی از برگزاری مسابقات بولینگ انتخابی استان برای حضور در مسابقات کشوری در مشهد خبر داد.

برگزاری مسابقات بولینگ قهرمانی انتخابی کشور در مشهد

وحید اثنی‌عشری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مشهد اظهار کرد: مسابقاتی را از 10 تا 15 آبان‌ماه برای رشته پرمخاطب بولینگ در استان برگزار خواهیم کرد که در پایان نفرات برتر را برای حضور به مسابقات کشوری اعزام می‌کنیم.

وی از برگزاری مسابقات بیلیارد رنکینگ زیر 21 سال خبر داد و گفت: برای رشته اسنوکر مسابقاتی با عنوان دو مرحله‌ای در مجموعه ورزشی کوهسر برگزار شد و در پایان نفرات اول و دوم برای حضور در مسابقات کشوری به تهران اعزام می‌شوند.

اثنی‌عشری به ظرفیت‌های خراسان رضوی در رشته بولینگ و بیلیارد اشاره کرد و ادامه داد: حضور خراسانی‌ها در این رشته ورزشی و استقبال برای آموزش هر چه بهتر این رشته در استان شرایط بسیار خوبی را برای حضور خراسانی‌ها در مسابقات کشوری پدید آورده و سه نفر از استان خراسان رضوی جزو 16 نفر برتر کشور در رشته‌های بولینگ و بیلیارد هستند.

دبیر هیئت بولینگ و بیلیارد استان خراسان رضوی یادآور شد: بالغ بر دو سال است که اداره کل ورزش و جوانان استان مبلغی را با عنوان بودجه در اختیار هیئت قرار نداده است و ما نیز به دنبال این امر سعی بر جذب اسپانسر داشته‌ایم اما به طور کلی می‌توان گفت از ظرفیت‌های موجود تاکنون حداکثر استفاده را کرده‌ایم.

وی گفت: رشته بولینگ و بیلیارد از مخاطبان بسیاری در استان برخوردار است و با توجه به رسانه‌ای نشدن این رشته، کار برای جذب اسپانسر سخت است.

اثنی‌عشری در پایان خواستار حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان و توجه مسئولان به این رشته ورزشی شد و اظهار کرد: امیدواریم دیدگاه‌ها نسبت به این رشته ورزشی بیشتر شود و ما نیز بتوانیم حمایت‌های همه‌جانبه اداره کل ورزش و جوانان را برای ارتقای سطح کمی و کیفی این رشته داشته باشیم.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول