اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی کمیته امداد کشور صورت گرفت

پرداخت 20 میلیون ریال کمک بلاعوض به زلزله‌زدگان ساوه

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد کشور از پرداخت 20 میلیون ریال کمک بلاعوض این نهاد به خانواده‌های زلزله‌زده تحت حمایت کمیته امداد ساوه خبر داد.

پرداخت 20 میلیون ریال کمک بلاعوض به زلزله‌زدگان ساوه

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، محمد ذوالفقاری به همراه محسن ولیئی مدیر کل کمیته امداد استان و جمعی از مسئولین از نزدیک در جریان وضعیت خانواده‌های زیر پوشش و آسیب دیده زلزله روستای سنگک نوبران قرار گرفت.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کشور در جریان این بازدید گفت: کمیته امداد در مناطق آسیب دیده با حمایت از مددجویان زیر پوشش در کنار دیگر نهادهای مسئول در کار بازسازی خانه‌های افراد تحت حمایت مشارکت خواهد کرد.

محمد ذوالفقاری اظهار داشت: 20 میلیون ریال کمک بلاعوض این نهاد به خانواده‌های زلزله‌زده تحت حمایت کمیته امداد ساوه پرداخت خواهد شد.

مدیر کل امداد استان مرکزی نیز در حاشیه این بازدیدها از پرداخت 20 میلیون ریال کمک بلاعوض به خانواده‌های تحت حمایت زلزله زده خبر داد و تصریح کرد:50 خانوار زلزله روستای سنگک تحت حمایت این نهاد قرار دارند که مبلغ 70 میلیون ریال نیز به صورت تسهیلات با کارمزد پایین به این افراد پرداخت خواهد شد.

محسن ولیئی بیان داشت: این نهاد مردمی با همکاری خیرین و نیکوکاران در امداد رسانی به محرومین و اقشار آسیب‌پذیر تلاش می‌کند.

روستای سنگک در 26 کیلومتری شهر غرق‌آباد واقع و 132 خانوار و 304 نفر جمعیت این روستا است که 70 باب از منازل تا 80 درصد غیر قابل سکونت و تخریب شدند و مابقی نیز 20 درصد آسیب دیده‌اند.

انتهای پیام/87001/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول