اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور اداری و منابع انسانی شهرداری قم خبر داد

طراحی الگوی جامع منابع انسانی در شهرداری قم

مدیر امور اداری و منابع انسانی شهرداری قم گفت: با طراحی الگوی جامع منابع انسانی، جذب نیروی انسانی در شهرداری قم نظام‌مند شده است.

طراحی الگوی جامع منابع انسانی در شهرداری قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدعلی بیگدلی با اشاره به ضرورت تدوین الگویی جامع در زمینه منابع انسانی اظهار کرد: شهرداری‌ها به علت برخورداری از وظایف متنوع و گسترده، جزو گروه سازمان‌های پیچیده محسوب می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: بی‌شک پاسخگویی مناسب به نیازهای شهر و زندگی شهروندی، بدون منابع و بسترهای لازم امکا‌ن‌پذیر نخواهد بود.

مدیر امور اداری و منابع انسانی شهرداری قم ادامه داد: تنوع وظایف شهرداری مستلزم تنوع مشاغل و تخصص‌های گوناگون است که از کارهای ساده تا پیچیده‌ترین فعالیت‌ها را در بر می‌گیرد که در این راستا منابع انسانی شهرداری به عنوان مهمترین و با ارزش‌ترین سرمایه از ابتدا مورد توجه قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: به لحاظ ارتباط مستقیم شهرداری با مردم، اهمیت این امر بیش از پیش باید مورد عنایت قرار گیرد.

بیگدلی با بیان اینکه نیروی انسانی توانمند محور شهرداری متعالی است، گفت: شهرداری قم با بهره‌گیری از اندیشه و نظر خبرگان حوزه و دانشگاه و آسیب‌شناسی وضعیت نیروی انسانی و تحلیل مشکلات موجود در فرایند جذب نیروی انسانی، با توجه به ساختار تشکیلاتی جدید شهرداری نسبت به تدوین نظام‌نامه جذب نیروی انسانی توانمند و شایسته از طریق آزمون‌های تخصصی علمی و عملی با اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح (وزارت کشور و ...) و همچنین تعدیل نیروهای انسانی ناکارآمد اقدام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین هدف از برگزاری آزمون‌ها ایجاد وحدت رویه در جذب نیروی انسانی، عدالت استخدامی و شایسته‌گزینی است.

مدیر امور اداری و منابع انسانی شهرداری قم عنوان داشت: نسبت به تدبیر و اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های متعددی چون تهیه و تدوین ساختار تشکیلاتی جدید، تدوین سند راهبردی تعالی منابع انسانی، طراحی و پیاده‌سازی سامانه بومی ارزیابی عملکرد کارکنان، تشکیل دفتر بازنشستگان و.... در راستای ساماندهی و تعالی منابع انسانی اقدام شده که اجرای آن‌ها بسترساز استقرار نظام جامع منابع انسانی در شهرداری قم خواهد بود.

انتهای پیام/2258/غ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول