اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

آیت‌الله ممدوحی در گفت‌و‌گو با فارس:

اظهارات حجاریان ارزش و اهمیتی ندارد/ مردم، پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت می‌کنند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تاکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان تاکید کرد حرکت در مسیر استکبارستیزی و تاکید بر شعارهای انقلابی، مسیری است که مردم به آن اعتقاد دارند و بر این اراده خود محکم می‌ایستند.

اظهارات حجاریان ارزش و اهمیتی ندارد/ مردم، پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت می‌کنند

آیت‌الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، در واکنش به اظهارات سعید حجاریان که برگزار کنندگان مراسم 13 آبان را افراطی خوانده است،‌ اظهار داشت: ما راه خود را می‌رویم و خط ما کاملاً روشن است چراکه خط ما را قرآن کریم، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مشخص می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه اصلاً نباید به حرف‌های آقای حجاریان اعتنا کرد، گفت: نیازی نیست که امثال آقای حجاریان برای جامعه راهبری کند؛ ما خودمان رهبر داریم و هرچه مقام عظمای ولایت دستور دهند تابع آن خواهیم بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان ضمن تاکید براینکه مردم با اراده و اعتقاد قلبی به طور  پرشور در راهپیمایی 13 آبان شرکت می‌کنند، تاکید کرد: حرکت در مسیر استکبارستیزی و تاکید بر شعارهای انقلابی مسیری است که مردم بر آن اعتقاد دارند و بر این اراده خود محکم می‌ایستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول