اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سرپرست وزارت آموزش و پرورش:

کمیته ویژه نظارت بر اردوهای دانش‌آموزی تشکیل می‌شود

نماینده سرپرست وزارت آموزش و پرورش از تشکیل کمیته ویژه نظارت بر اردوهای دانش‌آموزی خبر داد.

کمیته ویژه نظارت بر اردوهای دانش‌آموزی تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرهاد بیاتی ظهر امروز در نخستین یادمان دانش‌آموزان راهیان نور در بروجن، اظهار کرد: یادواره شهدا ارتباط قلبی با خدا، امام و شهدا را مستحکم‌تر می‌کند.

وی از تشکیل کمیته ویژه نظارت بر اردوهای دانش‌آموزی خبر داد و گفت: در آینده نزدیک با تشکیل این کمیته بر برگزاری تمام اردوها به ویژه اردوهای راهیان نور نظارت صورت می‌گیرد تا از اردوها خاطرات خوش و ماندگاری در ذهن دانش‌آموزان نقش بندد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم اظهار کرد: دفاع مقدس گنجینه تمام ناشدنی برای انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل جوان است که ارزش بزرگی این دوران هرگز فراموش نشده بلکه با گذشت زمان فضیلتی عمیق‌تر می‎‌یابد.

علیرضا کریمیان افزود: اعزام کاروان راهیان نور با حضور آحاد جامعه به ویژه نسل جوان در مناطق عملیاتی همانند بیمه‌کردن آنان در برابر جنگ نرم است.

کریمیان با بیان اینکه راهیان نور نماد هشت سال مقاومت ملت ایران در برابر استکبار جهانی است، افزود: راهیان نور یک مقوله مقدس است و زائران با شوری وصف ناشدنی در آن قدم می‌زنند.

اولین یادواره شهدای دانش‌آموز راهیان نور در بروجن امروز با حضور نماینده سرپرست وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در بروجن برگزار شد.

انتهای پیام/68006/ح20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول