اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه میامی:

استکبار جهانی مخالف فرهنگ اسلامی ایرانی است

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه شهرستان میامی گفت: استکبار جهانی به رهبری آمریکا با فرهنگ اسلامی ایران و با آنچه ما به آن ایمان داریم، مخالف است و سر ستیز دارد.

استکبار جهانی مخالف فرهنگ اسلامی ایرانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عیسی سلیمانی ظهر امروز در نشست سیاسی که با محوریت «استکبارستیزی و نرمش قهرمانه» و با حضور پاسداران و سربازان در نمازخانه سپاه شهرستان میامی برگزار شد، با استناد به آیه 76 سوره اعراف اظهار کرد: دشمنان با تمامی آرمان‌ها و اهداف بلند جمهوری اسلامی از جمله استقلال‌طلبی و عزت‌خواهی ما که از اسلام ناب محمدی (ص) و خط سرخ حسینی نشأت گرفته است، مخالف هستند.

وی با طرح این سئوال که آیا در شرایط حاضر ما باید از سیاست استکبارستیزی دست برداریم یا خیر، گفت: استکبارستیزی خرد و اصول مسلم اسلام و سیره عملی انبیا و اولیای الهی بوده و از اصلی‌ترین شاخصه‌های شخصیت حضرت امام خمینی (ره) به عنوان معمار انقلاب است.

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه شهرستان میامی خاطر نشان کرد: امام خامنه‌ای در بیانات خود امام خمینی (ره) را به عنوان راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌دانند.

مسئول نظام شجره طیبه صالحین میامی نیز در این نشست با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال 1357 در جمع سفرا و نمایندگان سیاسی خارج از کشور گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، عرصه سیاست خارجی، میدان نرمش‌های قهرمانه است.

حجت‌الاسلام اباذر محمدی اظهار کرد: نرمش قهرمانانه قطعاً یک تاکتیک است؛ زیرا حضرت امام خمینی (ره) در همان زمان بیان فرمودند که دیپلمات‌های ما باید در مواضع اصولی خود مستحکم بایستند و استقامت و پای‎مردی حضرت امام خمینی (ره) را الگوی خود قرار دهند.

وی در حاشیه با اشاره به وظیفه اصلی سربازان ولایت افزود: ما باید همواره بدون افراط و تفریط پشت سر رهبری و در خط رهبری حرکت کنیم و خداوند را برای داشتن چنین رهبری حکیم و فرزانه شکر کنیم.

انتهای پیام/2249/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول