اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ضرورت توجه مردم به وضعیت محیط زیست

ابتکار: وضعیت محیط زیست شکننده است

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: وضعیت محیط زیست کشور شکننده شده است و در صورت ادامه یافتن این وضعیت زندگی مردم با مشکل مواجه می‌شود.

ابتکار: وضعیت محیط زیست شکننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، معصومه ابتکار پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد امام جمعه اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر فرهنگ مصرف انرژی در کشور وجود ندارد.

وی به ضرورت توجه مردم به این موضوع اشاره کرد و ادامه داد: نحوه مصرف آب و شیوه زندگی در کشور متناسب با فرهنگ آموزه‌های دینی نیست.

رئیس سازمان محیط زیست با تأکید بر اینکه نحوه مصرف آب و شیوه زندگی با آموزه‌ها و معیارهای اسلامی فاصله بسیاری دارد، تصریح کرد: مصرف انرژی اعم از آب، خاک، هوا و سایر نیازهای انسان‌ها باید متناسب با آموزه‌های دینی باشد.

وی با بیان اینکه از شما خواهش می‌کنیم در زمان نماز در خطبه‌های خود مصرف صحیح انرژی و شیوه زندگی را به مردم توصیه کنید، اضافه کرد: وضعیت محیط زیست کشور شکننده شده است و در صورت ادامه یافتن این وضعیت زندگی مردم با مشکل مواجه می‌شود.

ابتکار با اشاره به ضرورت توجه مردم به وضعیت محیط زیست و به ویژه در سطح کشور تأکید کرد: در صورتی که مردم  مصرف درست انرژی را رعایت نکنند وضعیت زندگی در سطح کشور با چالش‌های بسیاری مواجه می‌شود.

انتهای پیام/63004/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول