اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی شاهرود

خادم‏الشهدای شرق استان سمنان آموزش خبرنگاری می‏بینند

دوره آموزشی مقدماتی خبرنگاری خادم‏الشهدا و مسئولان کاروان‌های راهیان نور شرق استان سمنان در شاهرود برگزار شد.

خادم‏الشهدای شرق استان سمنان آموزش خبرنگاری می‏بینند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، علی عامری، مدرس خبرنگاری ظهر امروز در این دوره آموزشی یک ‌روزه که با حضور 35 نفر از خادم‏الشهدای شهرستان‌های شاهرود، دامغان و میامی در سالن جلسات کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد، در سخنانی با تبیین موضوع خبر و خبرنگاری اظهار کرد: عصر امروز، عصر ارتباطات و فناوری اطلاعات است و به راحتی اتفاقات و رویدادهای پیرامون ما منتشر می‌شود و مرزی در انتشار اخبار و اطلاعات وجود ندارد.

وی افزود: در این عصر؛ باید همه دست‎اندرکاران برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و اجتماعی از پتانسیل ایجاد شده استفاده و فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را اطلاع‌رسانی، تبلیغ و انتشار دهند.

مسئول دفتر خبری بسیج سپاه شاهرود تصریح کرد: با توجه به رویکرد سازمان اردویی استان سمنان بر تبیین خبر و خبرنگاری در جهت انعکاس هر چه بهتر فعالیت‌های راهیان نور این دوره برگزار شده است.

عامری با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس خود انعکاس رویدادها و واقعیت‌های انقلاب اسلامی است، بیان کرد: باید از این ظرفیت به درستی استفاده و با انعکاس اخبار فعالیت‌ها و رویدادهای راهیان نور در سرزمین‌های دفاع مقدس گوشه‌ای از جنگ نرم دشمنان را خنثی کرد.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان می‌خواهند دفاع مقدس، شهرهای درگیر در دفاع مقدس و در کل این فرهنگ را محو کنند و در این کار تلاش بی‎وقفه شبانه‌روزی دارند تا بتوانند این واقعیت را کم‎رنگ کنند یا به نفع خود تغییر دهند.

مسئول دفتر خبری بسیج سپاه شاهرود تأکید کرد: انعکاس فعالیت‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی و حضور هزاران هزار دل‎داده مشتاق برای بازدید، خود نوعی عملیات روانی و فرهنگی علیه توطئه دشمنان است که باید جدی گرفته شود.

وی تصریح کرد: باید تلاش کرد تا با پوشش اخبار و اطلاعات راهیان نور به‎موقع و دقیق در گسترش فرهنگ دفاع مقدس و بازدید افراد بیشتری از یادمان‌های دفاع مقدس در غرب و جنوب تأثیرگذار باشد.

در این گردهمایی، شرکت‎کنندگان با اصول خبرنگاری، خبرنویسی و مصاحبه و نگارش وقایع آشنا شدند و در این خصوص توجیهات لازم انجام شد و در پایان جلسه، پرسش و پاسخ مسائل خبر راهیان نور در انعکاس فعالیت‌ها و برنامه‌های آن انجام گرفت.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول