اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری دماوند:

روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر دماوند انجام شد

سرپرست شهرداری دماوند از اجرای عملیات روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی سطح شهر دماوند با هدف بهبود عبور و مرور شهری خبر داد.

روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر دماوند انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری دماوند، سیدکمال سادات امروز در حاشیه بازدید از پروژه آسفالت معابر سطح شهر افزود: عملیات آسفالت مکانیزه معابر اصلی و فرعی محله احمدآباد، میدان قدس تا دو جوب، خیابان منتهی به کشتارگاه، میدان معلم به سمت سنگ پل و ... به انجام رسید.

وی ادامه داد: همچنین پروژه روکش آسفالت مکانیزه خیابان ولی عصر (عج) نیز در دستور کار شهرداری قرار دارد.

سرپرست شهرداری دماوند بیان کرد: پروژه آسفالت مکانیزه صورت گرفته در سطح شهر با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال به اجرا رسیده است.

سادات با بیان اینکه اتمام پروژه‎های نیمه تمام از مهم‎ترین اولویت‎های این نهاد است، خاطرنشان کرد: با توجه به سرمای زودرس در شهر دماوند و روند کند پروژه‎های عمرانی در نیمه دوم سال، ارائه خدمات بهینه و به‎هنگام به شهروندان با سرعت بیشتری در حال اجرا است.

وی با تأکید بر بالا بردن سرعت خدمات‎رسانی به شهروندان گفت: خدمات‎رسانی به مردم نعمت بزرگی است که خداوند نصیب ما کرده و باید قدر این فرصت‎ها را بدانیم و برای آبادانی شهرمان تلاش کنیم.

انتهای پیام/2568/خ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول