اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

طرح ساماندهی ادارات استیجاری در البرز در دستور کار قرار گرفت

استاندار البرز گفت: طرح ساماندهی ادارات استیجاری در استان در دستور کار قرار گرفت.

طرح ساماندهی ادارات استیجاری در البرز در دستور کار قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدطاهر طاهری صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز اظهار کرد: با تمهیدات اندیشیده شده، تمامی ادارات استیجاری در البرز ساماندهی می‌شوند.

وی ادامه داد: با این اقدام می‌توانیم خدمات بهتر و شایسته‌تری را که در شأن مردم این استان است به شهروندان ارائه دهیم.

این مسئول خدمت به خانواده شهدا و ارج نهادن به مقام شامخ آنها را مهم‌ترین وظیفه مردم و مسئولان ذکر کرد و افزود: اگر امروز کشور در آرامش به سر می‌برد و هر روز شاهد پیشرفت و توسعه هستیم مرهون تلاش‌ها و ازخودگذشتگی‌های رزمندگانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه و بدون هیچ چشم‌داشتی در برابر دشمن ایستادگی کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

وی تأکید کرد: امروز هر چه داریم به برکت خون شهدا، خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران است چرا که اگر رشادت‌ها و شجاعت‌های آنان وجود نداشت معلوم نبود که چه سرنوشتی در انتظار کشور است.

این مسئول با بیان این‌که خانواده شهدا آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، تصریح کرد: خدمت به خانواده شهدا وظیفه آحاد مختلف مردم به ویژه مسئولان است و در این راستا نباید هیچ منتی برای خدمت کردن به خانواده معظم شهدا داشته باشیم.

*البرز بیش از 4 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است

طاهری اضافه کرد: استان البرز با تقدیم 4 هزار و 184 شهید دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده و به عنوان استانی شهید‌پرور در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این راستا در استان البرز 160 خانواده معظم شهدا با تقدیم دو شهید، 10 خانواده با تقدیم سه شهید، پنج خانواده با تقدیم چهار شهید و یک خانواده با تقدیم پنج شهید والامقام حضور دارند که به عنوان آبروی این استان در تمامی عرصه‌ها حضور فعال و پویا دارند و باید با خدمت صادقانه قدردان آنان باشیم.

گفتنی است؛ در این مراسم از خدمات 9 ساله مهدی ایزدی مدیرکل سابق بنیاد شهید تقدیر و داود مدیرفلاح به عنوان مدیرکل بنیاد شهید استان البرز معرفی شد.

انتهای پیام/2302/ز40آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول