اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

تعمیق برنامه‌های پرورشی و تربیتی در اولویت است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تعمیق مسائل و مبانی پرورشی جزو اولویت‌های اصلی نظام تعلیم و تربیت است که به جد پیگیری می‌شود.

تعمیق برنامه‌های پرورشی و تربیتی در اولویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمود‌زاده صبح امروز در جلسه شورای حجاب و عفاف استان اردبیل اظهار داشت: مسئولیت اجرای برنامه‌های حجاب و عفاف به عهده معاونت پرورشی و فرهنگی استان اردبیل است و تمامی معاونین و روسای واحدها و کارشناسی‌ها برای تحقق اهداف آن همکاری لازم را معمول خواهند داشت.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش به جهت وظایف ذاتی خود در کنار برنامه‌های خود مسئولیت پیگیری موضوع حجاب و عفاف را در مدارس و ادارات برعهده دارد و تمامی دانش‌آموزان و معلمان باید با فلسفه و صیانتی بودن آن آشنا شده و به آن عامل باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: توجه ویژه خانواده‌ها به موضوع حجاب و عفاف نیاز اساسی جامعه است و انجمن اولیا و مربیان مدارس با تشکیل کلاس‌های آموزش خانواده، نشست‌های پرسش و پاسخ و چرایی حجاب و عفاف، فعالیت‌های علمی و پژوهشی، مقاله‌نویسی، مسابقات وبلاگ‌نویسی، ایجاد نمایشگاه و برنامه‌های هنری را به منظور فرهنگ‌سازی و ترویج این موضوع مهم برای دانش‌آموزان و فرهنگیان در نظر گرفته است.

محمود‌زاده بیان داشت: در همین راستا تدوین برنامه‌های آموزشی، ساماندهی نیروی انسانی و فضاهای آموزشی، سعی‌مان بر این است تا به تعمیق مبانی ارزشی و دینی همت کرده و در این راستا تلاش جدی را شاهد باشیم.

این مسئول ادامه داد: آموزش و پرورش بدون توجه به حوزه تربیتی هرگز قادر نیست اهداف بلند مدت خود را که در سند تحول بنیادین به آن تاکید شده عملیاتی سازد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه گزارش روسای کمیته‌های حجاب و عفاف استان اردبیل ارائه شد و بررسی طرح پیشنهادی تجلیل از فعالان حجاب و عفاف و برگزاری نمایشگاه حریم ریحانه صورت گرفت که پس از تبادل نظر تصمیمات لازم گرفته شد.

انتهای پیام/62007/س30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول