اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

هاشمی در گفتگو با فارس:

مواضع دیروز لاریجانی حرف دل نمایندگان مجلس بود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی مواضع اخیر لاریجانی حرف دل نمایندگان مجلس بود، گفت: امیدوارم این سخنان مورد برای اصلاح برخی مواضع مورد توجه قرار بگیرد.

مواضع دیروز لاریجانی حرف دل نمایندگان مجلس بود

سید مهدی هاشمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به سخنان و مواضع دیروز علی لاریجانی در خصوص مسائل گوناگون گفت: این سخنان مورد حمایت تمام نمایندگان مجلس از هم طیف و گروهی قرار داشت و حرف دل آن ها محسوب می شد.

وی افزود: بارها در طول سخنرانی علی لاریجانی نمایندگان با گفتن احسنت و تبریک رضایت خود را از سخنان رییس مجلس شورای اسلامی نشان دادند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدوارم این سخنان از سوی برخی مورد توجه قرار بگیرد، تا شاهد بروز چنین مسائلی در کشور نباشیم.

هاشمی گفت: چنین مسائلی سبب می شود تا برخی خسارت ها در کشور به وجود بیاید که به راحتی قابل جبران نباشد و تنها به فضای عمومی کشور لطمه وارد شود.

به گزارش فارس، علی لاریجانی در نطق پیش از دستور دیروز خود، از طرح حذف شعار مرگ بر آمریکا توسط هاشمی رفسنجانی انتقاد و آنرا بی‌خاصیت خواند و همچین به اظهارات انحرافی مطروحه از سوی برخی نزدیکان امام واکنش نشان داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول