به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی قم، داود علیمحمدی با اشاره به اهمیت ارتقای کیفیت براساس الزامات و استانداردهای مدیریت کیفیت اظهار کرد: یکی از اقدامات اصولی مدیریت درمان در چند سال پیاپی استقرار، پایش، اصلاح و بهبود فرایندهای درمانی و اجرایی برای ارائه خدمت مطلوب به بیمهشدگان تامین اجتماعی بوده است که امسال نیز با بررسیهای به عمل آمده و ممیزی مراقبتی توسط شرکت IMQ ایتالیا، ستاد مدیریت و واحدهای تابعه موفق به اخذ گواهینامه ایزو 2008- 9001 شدند.
وی از انجام ممیزی مراقبتی برای هفت سال متوالی خبر داد و گفت: با تلاش مسئولان و کارکنان ستاد مدیریت، دفتر اسناد پزشکی، پلی کلینیک بوعلی، پلی کلینیک 22 بهمن و دی کلینیک غرضی این گواهینامه از شرکت IMQ ایتالیا اخذ شده است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم افزود: با وجود تفکر کیفیت در مجموعه مدیریت و کارکنان، راهکارهای بهتری برای حل کردن مشکلات و بهبود فرایندهای خدمترسانی به مردم فراهم میشود.
انتهای پیام/2258/ز/آ3004