اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی خمینی‌شهر:

سامانه ثبت‌نام آنلاین سرویس مدارس در خمینی‌شهر راه‌اندازی شد

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی خمینی شهر گفت: برای نخستین بار در کشور جامع‌ترین سامانه ثبت‌نام آنلاین سرویس مدارس دانش‌آموزان شهرستان خمینی‌شهر طراحی و راه‌اندازی شد.

سامانه ثبت‌نام آنلاین سرویس مدارس در خمینی‌شهر راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خمینی‌شهر، نادر کاوه‌ای یکشنبه‌شب در مراسم رونمائی این سامانه در محل سالن بصیرت شهرداری خمینی‌شهر اظهار کرد: با توجه به حجم تردد و نیاز مدارس و دانش‌آموزان خمینی‌شهر به استفاده هرچه بهتر از سرویس مدارس سازمان تاکسیرانی تصمیم به راه‌اندازی این سامانه گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه سامانه‌های مشابه شهرهای کشور مورد بررسی قرار گرفت، اما در سامانه‌های فعال سطح کشور این سامانه‌ها فقط منحصر به ثبت اطلاعات اولیه می‌شد.

این مدیرعامل بیان کرد: به علت پیچیدگی طراحی و اجرای یک طرح جامع با رفع عیوب طرح‌های فعال شهرهای دیگر، جامع‌ترین طرح سامانه توسط ستاد ساماندهی سرویس مدارس شهرستان به  تصویب رسید.

وی اعلام کرد: طی سه ماه با ثبت اطلاعات 450 سرویس مدرسه در 14 شرکت اطلاعات بیش از هفت هزار نفر ثبت گردید.

کاوه‌ای افزود: پیش بینی ستاد ساماندهی سرویس مدارس شهرستان خمینی‌شهر ثبت‌نام 12 هزار دانش‌آموز در این سامانه است.

وی با اشاره به اینکه این سامانه بیش از 16 مزیت متنوع دارد، افزود: از جمله مزیت‌های این سیستم پرداخت الکترونیکی همزمان حق سرویس، انتخاب شرکت مورد علاقه، نوع خودرو، عقد قرارداد، انتقال دانش‌آموز به شرکت‌های دیگر، پرداخت اقساط، صدور تسویه حساب و اعلام شکایت از راننده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی خمینی‌شهر تصریح کرد: این سامانه جامع قابلیت‌های فراوانی از جمله تعیین دقیق میزان مسافت از منزل تا مدرسه، ارسال پیام کوتاه به اولیای دانش‌آموزان و مدیران مدارس و ارائه انواع گزارش‌های متنوع مورد نیاز ستاد ساماندهی سرویس مدارس شهرستان را دارد.

وی تاکید کرد: طراحی این سامانه به‌گونه‌ای است که ضمن تامین امنیت کامل اطلاعات و داده‌های دانش‌آموزان، قابلیت اجرای ثبت‌نام برای سال‌های آینده نیز وجود دارد و تنها با وارد کردن کد ملی دانش‌آموز ثبت‌نام جدید امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/2301/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول