اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فریدن و فریدونشهر در مجلس:

در دیدار با روحانی بر 2 محور مباحث کلان کشوری و استانی تاکید می‌کنیم

نماینده مردم فریدن و فریدونشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در دیدار مجمع نمایندگان اصفهان با رئیس جمهور توامان بر دو محور مسائل مهم کلان کشوری و استانی تاکید می‌کنیم.

در دیدار با روحانی بر 2 محور مباحث کلان کشوری و استانی تاکید می‌کنیم

محمدعلی اسفنانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد جزئیات دیدار مجمع نمایندگان اصفهان با رئیس جمهور اظهار داشت: مجمع نمایندگان استان اصفهان از ابتدای آغاز به کار دولت یازدهم به دنبال یک دیدار و نشستی صمیمی با ریاست جمهوری بودند و این امر از این هفته با موافقت خود ریاست جمهوری از مجموعه استان‌ها آغاز و نمایندگان استان اصفهان جزء نخستین استان‌ها برای دیدار با روحانی هستند.

وی عنوان کرد: قرار است که اهم مباحث مطرحی شده در این جلسه بر دو محور صورت پذیرد، ابتدا مباحث کلان کشوری و دیگر مباحث و مسائل پیرامون استان اصفهان است.

نماینده مردم چادگان، فریدن و فریدونشهر در مجلس نهم افزود: جلسه دیدار نمایندگان اصفهان با رئیس جمهور امروز ساعت 10 صبح خواهد بود که متعاقباً هر یک از نمایندگان استان مطلب و مسئله ای را بیان خواهند کرد، اما بیان  مشکلات کلان شهر اصفهان در چند مورد خاص و گرفتن راهکارهای عملی برای حل آنها جزء مباحث مشترک بین همه نمایندگان است.

این مسئول گفت: از جمله محورهای مشترک بین همه نمایندگان استان قاعدتا مباحث پیرامون زاینده رود اصفهان و خشکسالی آن، مباحث آلایندگی و اشتغال جوانان است.

اسفنانی تصریح کرد: استان اصفهان به عنوان یکی از کلانشهرهای مهم و حساس کشور و با دارا بودن ظرفیت‌های زیاد و شاخص در بخش‌های سیاسی اجتماعی و صنعتی باید دارای جایگاه بهتری در کشور باشد که وجود چند مشکل این مهم را به تاخیر انداخته است.

وی از بعید نبودن اینکه در جلسه امروز برخی از نمایندگان اصفهان نسبت به عزل و نصب‌های جدید مدیریتی در سطح اصفهان با رئیس جمهور صحبت کنند نیز سخن گفت و خاطرنشان کرد: احتمال این می‌رود که بعضی از نمایندگان گلایه‌هایی را درباره اتفاقات و تغییر و تحولات اخیر در استان به حسن روحانی داشته باشند.

نماینده مردم چادگان، فریدن و فریدونشهر در مجلس نهم در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه اوضاع و احوال کلی مجلس پیرامون سه وزیر پیشنهادی دولت یازدهم به مجلس چیست، اضافه کرد: برای صحبت درباره وزیر علوم جدید عرفی شده به مجلس، نیازمند زمان و وقت بیشتر است فعلا مراجع ذی‌صلاح در مجلس در حال بررسی صلاحیت این وزیر پیشنهادی هستند و اظهار نظر درباره آن زود است.

وی اشاره‌ای به دو وزیر دیگر پیشنهادی دولت به مجلس کرد و اذعان داشت: به احتمال خیلی زیاد دو وزیر دیگر مشکل خاصی برای کسب رای اعتماد از مجلس برای تصدی وزارتخانه‌های ورزش و جوانان و آموزش و پرورش ندارند.

انتهای پیام/63001/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول