اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر رشت:

داشتن خودرو با راننده برای اعضای شورای رشت توقع زیادی نیست

عضو شورای شهر رشت گفت: داشتن خودرو با راننده برای اعضای شورای رشت توقع زیادی نیست و موجب افزایش کارآیی اعضا می‌شود.

داشتن خودرو با راننده برای اعضای شورای رشت توقع زیادی نیست

اسماعیل حاجی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، اعضای شورای اسلامی این شهر را از فرهیختگان دانست و اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر رشت از جوانان تحصیلکرده و افراد با تجربه که سال‌ها سابقه مدیریت دارند، تشکیل شده است.

وی تلفیق جوانان تحصیلکرده و افراد با تجربه را سبب خدمت‌رسانی بهتر به مردم عنوان کرد و افزود: شورای اسلامی شهر رشت از شوراهای موفق می‌شود.

*داشتن خودرو با راننده برای اعضای شورای رشت توقع زیادی نیست

حاجی‌پور با اشاره به آیین‌نامه داخلی شورای اسلامی شهر رشت، تصریح کرد: داشتن خودرو با راننده برای اعضای شورای شهر رشت توقع زیادی نیست و عضو شورایی که تلاش می‌کند باید یک خودرو داشته باشد.

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه ممکن است بنده از خودروی شورا استفاده نکنم، یادآور شد: مردم مرتب با اعضای شورا در تماس هستند و پشت فرمان نمی‌توانیم پاسخگوی مردم باشیم.

وی در اختیار گذاشتن خودرو با راننده برای اعضای شورای رشت را اتفاق خوبی دانست و بیان کرد: امکاناتی باید در اختیار اعضای شورای شهر رشت گذاشته شود و این امر کارآیی اعضا را افزایش می‌دهد.

به گفته حاجی‌پور، اعضای شورای اسلامی شهر تاکنون با خودروی شخصی برنامه‌های مربوط به شورا را انجام دادند.

*جریان‌های سیاسی در شورای شهرستان رشت تاثیرگذار است

رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت با بیان اینکه اگر بگوییم جریان‌های سیاسی در این شورا تاثیرگذار نیست دروغ است، گفت: خدا را ناظر بر اعمال دانستن برای اعضای شورای شهرستان رشت بسیار مهم است و دیگر اینکه گیلان و رشت نیاز به کار و تلاش دارد.

وی اعضای شورای اسلامی شهرستان رشت را فرزندان این شهرستان خواند و اظهار کرد: مردم از اعضای شورا انتظارهایی دارند و باید انتظار آنها را برآورده کنیم.

حاجی‌پور با تاکید براینکه شورای اسلامی شهرستان رشت به دنبال فعالیت سیاسی نیست، بیان کرد: شورای مذکور به دنبال احقاق حقوق مردم است و باید از امانتی که مردم در اختیار اعضا گذاشتند، حفظ امانت کند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت پیگیری مطالبات مردم را بهترین اقدام ذکر کرد و افزود: مطالبه حقوق مردم سبب داشتن دنیا و تضمین آخرت می‌شود.

وی، شورای اسلامی شهرستان را مرکز تصمیم‌سازی و نظارت غیر دولتی دانست و خاطرنشان کرد: قانون مربوط شوراها در شورای شهرستان رشت خاک می‌خورد.

حاجی‌پور شناساندن شورای شهرستان رشت به مردم را نخستین اقدام اعضای این شورا عنوان کرد و افزود: بسیاری از مردم از فعالیت‌های شورای شهرستان آگاهی ندارند و آن را با شورای شهر اشتباه می‌گیرند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت با بیان اینکه مقررات این شورا باید برای مردم تشریح شود، اظهار کرد: ماهنامه شورای اسلامی شهرستان رشت به‌زودی منتشر می‌شود.

وی ارائه قانون به تمام افراد را سبب پیشرفت بیشتر جامعه ذکر کرد و یادآور شد: غبارروبی از شورای اسلامی شهرستان رشت نخستین اقدام اعضای این شورا است.

حاجی‌پور پیگیری مطالبات مردم را رسالت شورای اسلامی شهرستان رشت دانست و بیان کرد: پیگیری مطالبات مردم نیازمند همکاری تمام اعضای شورا و مسئولان استان است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت نظارت بر تمام امور عمرانی را از دیگر برنامه‌های این شورا خواند و تصریح کرد: یک‌سوم جمعیت گیلان در شهرستان رشت زندگی می‌کنند اما اعتبارات اختصاص داده شده با جمعیت شهرستان همخوانی ندارد و شاخص‌ها رعایت نشده است.

وی با اشاره به اینکه در آینده نزدیک شاهد تحول در شهرستان رشت هستیم، اظهار کرد: برنامه‌های خوبی برای پیشرفت شهرستان رشت انجام می‌شود.

انتهای پیام/84001/ت40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول