اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مجموعه فرهنگی ثقلین و مدیر جامعه مداحان اصفهان:

110 جشن در روز عید غدیر برگزار می‎شود

مدیر مجموعه فرهنگی ثقلین و مدیر جامعه مداحان اصفهان گفـت: 110 جشن برای روز عید غدیر در اصفهان ترتیب داده شده است.

110 جشن در روز عید غدیر برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رسول میرباقری ظهر امروز در نشست تبیین ویژه برنامه‎های دهه ولایت اظهار کرد: هر کس برای امیرالمومنین قدمی بردارد، مورد شفاعت حضرت علی(ع)قرار می‎گیرد.

وی افزود: مظلومیت مولا قابل اندیشیدن نیست به همین دلیل ایشان بسیار غریب واقع می‎شود.

مدیر مجموعه فرهنگی ثقلین و مدیر جامعه مداحان اصفهان عنوان کرد: هشت سال است که همایش استقبال غدیر در این روز برگزار می‎شود، همچنین  110 جشن برای این عید ترتیب داده شده است.

وی ادامه داد: برای هیئت‌های عزاداری افراط زیادی صورت می‎گیرد اما به جشن‎ها و روزهای ولادت اهل بیت و ائمه معصومین توجهی نمی‎شود.

میرباقری ادامه داد: این امر موجب شده است که بسیاری از افراد نسبت به دین اسلام دچار شبه شوند، که دین اسلام دین حزن است اما باید این شبه توسط مسئولان برطرف شود.

وی گفت: باید برای عید ولایت برنامه‎های زیادی صورت گیرد و برنامه‎های شاد زیادی برای این جشن‎ها ترتیب داده شود، زیرا مسلمانان باید مبلغان واقعه عید غدیر باشند.

مدیر مجموعه فرهنگی ثقلین  و مدیر جامعه مداحان اصفهان افزود: باید جاذبه‎های اعیاد و ویژه برنامه‎های مربوط به آن حفظ شود  تا مردم از این برنامه‎های فشرده خسته نشوند.

وی در پایان تصریح کرد: اجرای برنامه‎های خطبه‌خوانی، کمک به ضعفا، ترسیم  واقعه غدیر از برنامه‎هایی است که در این روز انجام می‎شود.

انتهای پیام/63019/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول