اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بخشداری کاکی خبر داد

استقرار دهیاری در 20 روستای بخش کاکی

سرپرست بخشداری کاکی از استقرار دهیاری در 20 روستای بخش کاکی خبر داد.

استقرار دهیاری در 20 روستای بخش کاکی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، اسدالله حاجیانی ظهر امروز در نشست دهیاران کاکی با مدیرعامل پارس جنوبی اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات مناطق روستایی و دوردست از وظایف مسئولان است و همه باید در این عرصه اهتمام ورزند.

وی افزود: افزایش سطح کیفی خدمات به مردم مناطق دوردست امری بسیار مهم است و انتظار داریم امکانات مناسب و لازم در روستاها نیز استقرار یابد.

سرپرست بخشداری کاکی خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر با وجود اقداماتی که صورت گرفته هنوز در برخی از امور با کمبودهایی مواجه هستیم و مردم روستاها انتظار دارند که به وضعیت آنها رسیدگی شود.

حاجیانی تصریح کرد: در شرایط کنونی دهیاران این بخش برای حل مسائل و مشکلات فرهنگی با مشکل کمبود اعتبار مواجه هستند و بدون تردید رفع این معضلات بسیار ارزشمند است.

وی با تقدیر از مدیرعامل پارس جنوبی در رفع مشکلات روستاها گفت: با قول مدیرعامل پارس جنوبی امیدواریم در یک برنامه زمان‌بندی شاهد توسعه مراکز فرهنگی و هنری در روستاهای این بخش باشیم.

سرپرست بخشداری کاکی از استقرار دهیاری در 20 روستای بخش کاکی خبر داد و افزود: در شرایط کنونی در بخش کاکی 20 دهیاری فعالیت دارند.

حاجیانی اضافه کرد: سرکشی به روستاها و آشنایی با مشکلات آنها مورد تاکید مسئولان قرار دارد و هیچ فرصتی را در این مسیر هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/2451/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول