اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمان تامین اجتماعی قم خبر داد

افزایش تعهد تامین اجتماعی برای داروهای بیماران صعب‌العلاج

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم گفت: طبق تفاهم‌نامه وزارت بهداشت و وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی فرانشیز پرداختی 136 قلم از داروهای بیماران صعب‌العلاج مانند سرطان و ام اس کاهش یافت.

افزایش تعهد تامین اجتماعی برای داروهای بیماران صعب‌العلاج

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قم، داود علی‌محمدی با اشاره به راهکارهای کاهش دغدغه‌های بیماران خاص و صعب‌العلاج اظهار داشت: داروهایی که قیمت بالایی ندارند و کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند باید از تعهد بیمه خارج شوند و هزینه این بخش در خدمت بیماران صعب‌العلاج قرار گیرد تا نگرانی این عزیزان در تامین دارو کاهش یابد.

وی گفت: 14 قلم داروی شیمی درمانی که خارج از تعهد سازمان‌های بیمه‌گر بوده هم اکنون زیر پوشش قرار گرفته است و 50 درصد هزینه آن را سازمان‌های بیمه‌گر پرداخت می‌کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم افزود: شرکت‌های دارویی ایرانی نیز با تبلیغ و اطلاع رسانی به بیماران به ویژه پزشکان می‌توانند در اقبال و توجه به داروهای ساخت داخل موجب کاهش هزینه بیماران و رقابت بین شرکت‌ها برای افزایش کیفیت داروها شوند.

انتهای پیام/2258/ل/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول