اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی حوزه هنری استان سمنان

کتاب «تجسم یک باور» روانه بازار کتاب شد

کتاب نفیس «تجسم یک باور» شامل عکس‎های منتشر نشده از استان سمنان در دوران انقلاب اسلامی که از سوی حوزه هنری این استان منتشر شده است، روانه بازار کتاب شد.

کتاب «تجسم یک باور» روانه بازار کتاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان سمنان، کتاب نفیس «تجسم یک باور» با عنوان «جلوه‎هایی از حماسه سیاسی مردم استان سمنان در سال‎های 57 و 58» شامل عکس‎های منتشر نشده انقلاب اسلامی در استان سمنان که دهم مهر ماه سال‌جاری طی مراسمی با حضور نماینده ولی‎فقیه در استان سمنان و امام جمعه سمنان، رئیس حوزه هنری کشور، استاندار سمنان و مدیران دستگاه‎های فرهنگی و اجتماعی استان سمنان رونمایی شده بود، روانه بازار کتاب شد.

کتاب «تجسم یک باور» در قطع رحلی، با جلد گالینگور دارای 160 صفحه بوده و 210 قطعه از عکس‎های منتشر نشده انقلاب اسلامی در استان سمنان را در خود جای داده است.

بنا بر این گزارش، دستگاه‎های اجرایی استان سمنان و علاقه‎مندان می‎توانند جهت خرید این کتاب که در راستای حمایت از آثار تولیدی استان سمنان و اشاعه و ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی است، به نمایندگی انتشارات سوره مهر استان سمنان وابسته به حوزه هنری استان سمنان واقع در سمنان، باغ فردوس، خیابان شهید صفائیان مراجعه و یا با شماره تلفن 3335557 تماس حاصل کرده و از تخفیف ویژه نیز برخوردار شوند.

انتهای پیام/2249/ر/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول