اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت کاراته استان خراسان رضوی خبر داد

حضور 500 ورزشکار خراسانی در مسابقات گرامیداشت هفته ورزش

سرپرست هیئت کاراته استان خراسان رضوی گفت: 500 ورزشکار خراسانی در رشته‌های مختلف کاراته در مسابقات جام هفته ورزش با هم به رقابت پرداختند.

حضور 500 ورزشکار خراسانی در مسابقات گرامیداشت هفته ورزش

سعید رزم‌آرا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مشهد اظهار کرد: مسابقات بزرگی با عنوان مسابقات قهرمانی استان و انتخابی برای حضور در مسابقات کشوری در سالن راه‌آهن مشهد با حضور 500 ورزشکار در رشته‌های مختلف زیر شاخه کاراته در استان برگزار شد.

وی از حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ورزش و جوانان خبر داد و گفت: در حاشیه برگزاری این مسابقات که به نوعی با حجم وسیع کار برای بار اول در استان رو‌به‌رو بود حضور نمایندگان مجلس از جمله بحرینی و مدیرکل ورزش و جوانان هاشمی جواهری به روند برگزاری مسابقات ارزشی بالا بخشیده بود.

رزم‌آرا اضافه کرد: نفر اول سبک آزاد کاراته مسابقات جهان در اوکراین (سجاد مهاجری) جزو مهمانان قهرمان ما در استان بود؛ در پی برگزاری مسابقات اسپانسر هیئت کاراته (شرکت بام ایران) به نفرات اول تا سوم جوایزی را اهدا و قطعه زمین 250 متری را برای هدیه ویژه به سجاد مهاجری اهدا کرد.

وی در رابطه با برگزاری مجمع هیئت کاراته استان خراسان رضوی گفت: تاکنون حدود 11 نفر برای شرکت در انتخابات هیئت کاراته ثبت‌نام کردند اما تا به حال اداره کل ورزش و جوانان از میزان صلاحیت آنها اخباری را منتشر نکرده است؛ امیدواریم هر چه زودتر مجمع هیئت کاراته استان برگزار شود.

سرپرست هیئت کاراته استان خراسان رضوی در پایان گفت: پیشرفت فیزیکی 85 درصدی را در خانه کاراته استان در مجموعه ورزشی کوثر تا به حال شاهد بوده‌ایم و در آینده نه چندان دور از وجود سالنی برای هیئت کاراته در استان بهره‌مند خواهیم شد.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول