اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  زنان و جوانان

درخواست زنان فعال اجتماعی برای انتقال مؤسسه نشر آثار امام خمینی(ره) به مراجع ذیصلاح

جمعی از زنان فعال عرصه‌های اجتماعی و سازمان‌های غیر دولتی زنان در خصوص انتقال موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) به مراجع ذیصلاح بیانیه‌ای صادر کردند.

درخواست زنان فعال اجتماعی برای انتقال مؤسسه نشر آثار امام خمینی(ره) به مراجع ذیصلاح

به گزارش خبرگزاری فارس، جمعی از زنان فعال عرصه‌های اجتماعی و سازمان‌های غیر دولتی زنان در خصوص انتقال مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) بیانیه‌ای صادر کردند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

سال‌ها است که مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) در قبال تحریف‌ها و توهین‌ها نسبت به ساحت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی که سرآمد قرن و یکه دوران بوده و منشأ تحولات عظیم در جهان معاصر شده‌اند سکوت معنادار اختیار می کند، از زمان فتنه 88 زمانی که سران فتنه، اهانت کنندگان به عکس امام (ره) را ترغیب و تشویق کردند، تاکنون وابستگان ژنتیکی امام همچنان بر این طبل می کوبند بازهم سکوت؟

مؤسسه نشر آثار امام (ره) تا کجا این راه را ادامه خواهد داد؟ البته کاملاً روشن و واضح است که میان انتصاب خانوادگی و راه و اندیشه بلند امام راحل فاصله‌ای از زمین تا آسمان است اما این مؤسسه به دلایل جناحی و سلیقه‌ای تاکنون رسالت خود را به انجام نرسانده است لذا مصرانه از مسئولین می‌خواهیم که در جهت انتقال این مؤسسه به مراجع ذیصلاح دیگر و فرادولتی انتقال یابد تا قرن‌ها چراغ فروزان اندیشه‌های امام (ره) باقی مانده و از تفکرات و اندیشه‌های نابش به شایستگی صیانت گردد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول