اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ماشین‌سازی معدن نهفته استعدادهای فوتبالی است

صباغ: فوتبال تبریز در تراکتورسازی و گسترش‌فولاد خلاصه شده است

پیشکسوت فوتبال تبریز گفت: تمام فوتبال تبریز در دو تیم لیگ برتری این شهر خلاصه شده و در دیگر رده‌ها حرفی برای گفتن نداریم.

صباغ: فوتبال تبریز در تراکتورسازی و گسترش‌فولاد خلاصه شده است

بیوک صباغ امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز در مورد انتخابات هیئت فوتبال استان اظهار کرد: انتظار این بود که تعداد بیشتری در این انتخابات ثبت‌نام و شاهد تعدد برنامه بودیم و این می‌توانست به نفع فوتبال تبریز و استان باشد.

وی افزود: هر یک از این دو کاندیدا که در این انتخابات پیروز شد باید با برنامه‌ریزی دقیق فوتبال آذربایجان‌شرقی را به سطح اول کشور رسانده و در فدراسیون فوتبال نیز صاحب قدرت شود.

صباغ به مسائل پیش آمده در بازی تیم تراکتورسازی با فولاد خوزستان اشاره کرد و گفت: متاسفانه در این بازی یک پنالتی علیه تیم تراکتورسازی اعلام شده و چون در فدراسیون فوتبال نفوذی نداریم، به راحتی حق تیم شهرمان پایمال می‌شود و در برنامه هیئت آینده فوتبال باید به این نقاط ضعف توجه شود.

مربی سابق تیم منتخب آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز تراکتورسازی در حالی نام تبریز را به دنبال خود یدک می‌کشد که پیکره این تیم کاملا غیر بومی بوده و فقط چند بازیکن بومی دارد و اگر غیربومی‌ها را از بدنه مدیریت و کادر فنی و بازیکنان تیم تراکتورسازی حذف کنیم، چیزی از این تیم باقی نخواهد ماند.

در تیم ملی بازیکن تبریزی نداریم

صباغ با انتقاد از عدم حضور بازیکنان تبریز در تیم ملی ایران گفت: در تیم ملی فوتبال کشورمان نام هیچ بازیکن تبریزی به چشم نمی‌خورد و در رده‌های پایه نیز که ادعا می‌شود چندین بازیکن تبریزی حضور دارد، این سئوال پیش می‌آید چرا این بازیکنان نمی‌توانند به تیم‌های ملی امید و بزرگسالان راه یافته و محو می‌شوند.

وی گفت: درخشش تراکتورسازی مایه افتخار فوتبال تبریز است، اما این موفقیت زمانی ارزش بیشتری می‌یابد که با بازیکنان بومی به دست آمده باشد و موفقیت‌ها و پیروزی‌های فوتبال تبریز در دهه‌های 50، 60 و 70 همگی با بازیکنان بومی میسر شده بود و در آن زمان نیز چندین بازیکن تبریز در تیم ملی ایران حضور داشتند.

سرمربی سال‌های دور تراکتورسازی و ماشین‌سازی از تبریز به عنوان معدنی از استعدادهای فوتبالی نامبرد و از رئیس آینده هیئت فوتبال استان خواست که توجه بیشتری به فوتبال پایه این شهر داشته باشد.

انتهای پیام/60001/ع40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول