اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد کرج:

وظیفه بسیار سنگینی بر عهده دانشجویان شاهد قرار دارد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی کرج گفت: با توجه به توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب، وظایف سنگینی بر عهده دانشجویان شاهد و ایثارگر برای خنثی‌سازی این توطئه‌ها قرار دارد.

وظیفه بسیار سنگینی بر عهده دانشجویان شاهد قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نشست توجیهی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد این شهرستان که در سال تحصیلی جدید تحصیل خود را آغاز‌ کرده‌اند، صبح امروز برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین امن‌الله فرید طی سخنانی اظهار داشت: فلسفه وجودی انسان و راه‌های رسیدن به سعادت و تعالی برای بشریت از سوی دین مبین اسلام به طور کامل تشریح شده است و از نظر اسلام انسان در زندگی باید اهداف مشخص و روشنی را پیگیری کند.

وی تصریح کرد: در کلام‌الله مجید رهنمودهایی برای بشر مطرح شده است، از جمله آنکه انسان باید در طول زندگی همواره پرتلاش بوده و جهاد خستگی‌ناپذیر داشته باشد و خداوند فرموده‌اند که انسان‌های جهادگر و پرتلاش را مورد رحمت و برکت خویش قرار می‌دهد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد کرج افزود: برای رسیدن به سعادت و تعالی و نزدیکی به خداوند متعال، انسان باید کوشا و پرتلاش بوده و به طور قطع چنین افرادی به آرزوهایی که دارند،‌ نزدیک‌تر خواهند شد.

فرید در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط کشور و رهنمودهای مقام معظم رهبری اظهار داشت: ایران اسلامی در حال رشد و توسعه است و در این راه دشمنان اسلام و انقلاب توطئه‌های سنگینی علیه انقلاب ما به راه انداخته‌اند که باید با تلاش و پیروی از ولایت این توطئه‌ها را خنثی کنیم.

وی ادامه داد: در این راه دانشجویان و جامعه دانشگاهی کشور وظائف سنگینی بر عهده دارند و دانشجویان شاهد و ایثارگر هم باید در راه انجام وظائف تحصیلی خود پیشگام بوده و هم به مانند الگویی برای دیگر دانشجویان باشند.

* خانواده‌های شاهد حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند

در ادامه این مراسم معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز نیز طی سخنانی اظهار داشت: خانواده شهدا و ایثارگران حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند، چرا که استقلال و سربلندی امروز کشور مرهون تلاش و ایثار این بزرگواران است.

محمد علی عالیانی افزود: امروز نیز فرزندان شاهد و ایثارگر در هر حوزه‌ای که ورود کرده‌اند، به ویژه در زمینه علم‌آموزی و تحصیل و خدمت علمی به کشور، موثر بوده‌اند.

وی تاکید کرد: فرزندان شاهد و ایثارگر به عنوان پیشقراولان فرهنگی کشور و از جمله الگوهای اخلاقی جامعه ما هستند و باید با تحصیل و علم‌آموزی آماده ورود به جامعه و خدمت دیگری به اسلام و انقلاب باشند.

* 340 دانشجوی شاهد امسال وارد دانشگاه آزاد شدند

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: در سال تحصیلی جدید 340 دانشجوی شاهد وارد دانشگاه آزاد کرج شدند و مطمئن هستیم با پیروی از ولایت و حرکت در مسیر شهدا، در عرصه علم و دانش نیز این دانشجویان موفق و سربلند خواهند بود.

عالیانی در پایان تاکید کرد: وظیفه دانشجویان شاهد این است که با تلاش موثر در حوزه کسب دانش، الگویی مناسب برای دیگر دانشجویان بوده و با کسب موفقیت در این حوزه، آماده ورود به جامعه و پذیرش مسئولیت‌های سنگین باشند.

انتهای پیام/2302/س40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول