اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

سبک زندگی اسلامی در جامعه پیاده شود

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: همه باید در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی و پیاده کردن سبک زندگی اسلامی در جامعه بکوشیم.

سبک زندگی اسلامی در جامعه پیاده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عباس مطهری ظهر امروز در آیین اختتامیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی که با عنوان «شکوه هجرت» و با حضور مسئولان و دانشجویان جهادگر و خانواده‌های آن‎ها در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد، در سخنانی با تبریک اعیاد سعید قربان و عید غدیر و دهه امامت و ولایت و تقدیر از دانشجویان جهادگر اظهار کرد: سال گذشته که برای نخستین بار از اردوهای جهادی بسیج دانشجویی که در جیلان، فرومد و کلاته‏سادات بازدید کردیم، مسائلی مطرح شد که به آنها پرداخته شده است.

وی افزود: به عنوان کسی که با بسیج دانشجویی ارتباط دیرینه دارم، عرض می‌کنم که اردوهای امسال بسیج دانشجویی دانشگاه‎های شاهرود گام‎های بلندی را برداشت و خیلی بهتر از قبل شد.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود خاطر نشان کرد: برگزاری این اردوها جای خرسندی و خوشحالی دارد و حضرت آقا نیز جمله‎ای را خطاب به دانشجوی بسیجی دارند که دانشجوی بسیجی باید پیشگام، نوآور و دلیر در عرصه علم، دین‎داری، سیاست و خدمت باشد.

وی بیان کرد: اردوهای جهادی چند هدف را دنبال می‌کردند که عبارت از سازندگی و محرومیت‌زدایی، کارآمدی ادارات و سازمان‌ها و نهادهای دولتی و سازندگی نیروهای حاضر در اردو بود.

مطهری با بیان خاطره‌ای از اردوهای جهادی در قم گفت: در قم، دوستانی برای شناسایی روستایی در منطقه مشک‏آباد بین قم و تهران رفته بودند و می‌گفتند دانشجویی همراه داشتیم که شاید سر و وضعش خیلی آنچنان مناسب اردوهای جهادی باشد، نبود.

وی افزود: به منزل پیرزنی رفتیم که شوهر نداشت، متوجه شدیم که پیرزن می‌خواهد جشن دامادی برای پسرش بگیرد؛ اما به دنبال فراهم کردن لوازم و اسباب آن است که البته امکانش را نداشت.

مطهری در ادامه گفت: هنگام بازگشت متوجه شدیم، دوست دانشجوی به قول ما آنچنانی‌مان کفش به پا ندارد، جویا شدیم جواب داد که جا گذاشتم و بعد فهمیدیم کفشی که همسرش به ایشان هدیه داده بود را به پیرزن داده تا به پسرش دهد.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود تأکید کرد: امیدواریم خداوند همه ما را در تحقق تمدن نوین اسلامی و پیاده کردن سبک زندگی اسلامی یاری دهد.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول