اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انعقاد تفاهم‎نامه‏ای تأکید شد

گسترش همکاری‌های علمی و تحقیقاتی بین جهاد دانشگاهی و استاندارد سمنان

تفاهم‎نامه ایجاد و گسترش همکاری‎های علمی، تحقیقاتی، آموزشی، پژوهشی و تأیید صلاحیت آزمایشگاه‎های همکار بین جهاد دانشگاهی استان سمنان و اداره کل استاندارد استان سمنان منعقد شد.

گسترش همکاری‌های علمی و تحقیقاتی بین جهاد دانشگاهی و استاندارد سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان سمنان، این تفاهم‎نامه همکاری در زمینه‎های برگزاری کارگاه‎‎های آموزشی، سمینارهای علمی در سطوح مختلف، ارائه خدمات استانداردهای ملی و بین‎المللی، اجرای طرح‎های مشترک تحقیقاتی و مطالعاتی و ارائه خدمات آزمایشگاهی بین جهاد دانشگاهی و اداره کل استاندارد استان سمنان منعقد شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان در جلسه انعقاد تفاهم‎نامه همکاری با اداره کل استاندارد استان سمنان با بیان اینکه جهاد دانشگاهی مولود انقلاب اسلامی است و مسیر حرکت و جهش علمی خود را بر اساس اصول نظام و منویات مقام معظم رهبری تنظیم می‎کند، گفت: جهاد دانشگاهی در راستای اهداف انقلاب و نظام اسلامی حرکت می‎کند و ما افتخار می‎کنیم که کمک‎کننده دستگاه‎های اجرایی استان سمنان هستیم.

حسن رهایی تصریح کرد: یکی از رموز موفقیت مجموعه جهاد دانشگاهی این است که سعی کرده‎ایم تا وارد بروکراسی اداری و زمان‎بر نشویم، جهاد دانشگاهی در حوزه‎های مختلف علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی فعالیت‎ها و دستاوردهای شاخصی دارد و انجام این امور را به عنوان یک رسالت بزرگ و انقلابی برای خود می‎داند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان با بیان اینکه دو گروه پژوهشی به نام بهره‎وری و توسعه کارآفرینی و گروه برنامه‎ریزی در مجموعه جهاد دانشگاهی استان سمنان فعالیت می‎کنند، افزود: در بحث آموزشی نیز رویکرد جهاد دانشگاهی ارائه آموزش‎های تخصصی و هدف‎مندتر است و در همین راستا آموزش‎های تک پودمان را در برنامه داریم.

مدیرکل استاندارد استان سمنان نیز گفت: امیدواریم با امضای این تفاهم‎نامه و ایجاد و گسترش همکاری‎های علمی، تحقیقاتی، آموزشی، پژوهشی و ... بین جهاد دانشگاهی استان سمنان و اداره کل استاندارد استان سمنان، روابط علمی، جهادی و دانشگاهی خوبی  برقرار شود.

عباس رستمی با بیان اینکه ظرفیت‎های بسیار بالا و خوبی در زمینه‎های مختلف علمی، آموزشی، تحقیقاتی و ... در جهاد دانشگاهی استان سمنان وجود دارد، افزود: ما برای افزایش توان علمی و پیشرفت و توسعه علمی مجموعه اداره کل استاندارد از ظرفیت‎های موجود در جهاد دانشگاهی استفاده می‎کنیم.

وی اضافه کرد: در همین راستا آزمایشگاه همکار اداره کل استاندارد استان سمنان در زمینه مصالح ساختمانی در جهاد دانشگاهی استان سمنان راه‎اندازی شده است و می‎تواند بازوی قوی و توانمندی برای اداره کل استاندارد استان سمنان باشد.

همچنین رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان در پایان این جلسه از بخش‌های مختلف آزمایشگاه اداره کل استاندارد استان سمنان بازدید کرد.

انتهای پیام/2249/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول