اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جهاد کشاورزی استان سمنان:

27 واحد مرغ تخم‎گذار در سمنان دارای پروانه بهره‎برداری هستند

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از وجود 27 واحد مرغ تخم‎گذار دارای پروانه بهره‎برداری در استان سمنان خبر داد.

27 واحد مرغ تخم‎گذار در سمنان دارای پروانه بهره‎برداری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، مصطفی شاه‎حسینی گفت: جمعیت این واحدهای مرغ تخم‎گذار یک میلیون و 303 هزار قطعه در یک دوره فعالیت حداکثر 18 ماهه است.

وی درباره سهم هر شهرستان از مجموع واحدهای مرغ تخم‎گذار گفت: شهرستان آرادان با 10 واحد و جمعیت 516 هزار قطعه، سرخه شش واحد با جمعیت 267 هزار قطعه و سمنان با پنج واحد مرغ تخم‎گذار و 249 هزار قطعه در هر دوره بیشترین واحدهای مرغ تخم‎گذار و جمعیت را در استان سمنان دارند.

شاه‎حسینی افزود: همچنین شهرستان‎های گرمسار دارای دو واحد، مهدیشهر دو واحد، دامغان و شاهرود هر کدام دارای یک واحد مرغ تخم‎گذار دارای پروانه بهره‎برداری هستند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تولید تخم مرغ در استان سمنان را حدود 11 هزار تن در سال عنوان کرد و افزود: با عنایت به مصرف استان سمنان حدود 20 تا 25 درصد تخم مرغ تولیدی مازاد بر نیاز استان سمنان است که به استان‎های هم‏جوار به ویژه تهران ارسال می‎شود.

انتهای پیام/2249/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول