اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

سلیمی در گفت‌وگو با فارس:

برخی نقل قولها از امام(ره) موجب انحراف افکار عمومی می‌شود/ موسسه نشر آثار امام(ره) در مقابل این اظهارات بایستد

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه نقل قول‌های اخیر از امام (ره) مانعی برای موفقیت در مذاکرات هسته‌ای به شمار می‌آید، افزود: مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) بایدبا تمام قوا در مقابل این نقل قول‌ها بایستد.

برخی نقل قولها از امام(ره) موجب انحراف افکار عمومی می‌شود/ موسسه نشر آثار امام(ره) در مقابل این اظهارات بایستد

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به برخی تحریف‌ها، توهین‌ها و نقل قول‌های بدون سند از امام(ره) توسط برخی افراد اظهار داشت: آقای هاشمی رفسنجانی و خانم نعیمه اشراقی باید بدانند که در این شرایط، موفقیت در مذاکرات هسته‌ای برای کشور بسیار مهم است و برای همین، بجای طرح اینگونه اظهارنظرها و نقل‌قول‌ها که ممکن است افکار عمومی را به سمت و سوی خاصی بکشاند.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه نقل قول‌های اخیر از امام (ره) مانعی برای موفقیت در مذاکرات هسته‌ای به شمار می‌آید، افزود: مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) باید با تمام قوا در مقابل این نقل قول‌ها بایستد.

وی با تاکید بر اینکه صحت و سقم اینگونه موارد تنها با مدارک مستند از جمله سخنرانی‌های امام(ره) و دستنوشته های ایشان قابل قبول خواهد بود، به خاطره هاشمی مبنی بر موافقت امام(ره) با حذف شعار «مرگ بر آمریکا» اشاره کرد و افزود: آمریکا همواره نشان داده است که خوی تجاوزگری دارد و بویی از رفتار دوستانه و دموکراسی از سران این کشور به مشام نمی‌رسد و این در حالی است که اگر آمریکا خواستار تعامل منطقی با کشور قدرتمندی همچون ایران بود بسیاری از دارایی‌های ایران را که در قالب تحریم‌های اقتصادی چپاول کرده است، باز پس می‌فرستاد. پس چرا باید در این شرایط شعار مرگ بر آمریکا حذف شود.

سلیمی با اشاره به اینکه حضرت امام (ره)  فرموده اند «رابطه ایران و آمریکا رابطه گرگ و میش است»، افزود: آمریکا اگر خواستار روابط دیپلماتیک بر پایه اعتمادسازی است، حداقل باید تحریم‌های اقتصادی را علیه ایران برمی‌داشت.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در پایان با اشاره به نقش و عملکرد مجلس در موضوع مذاکرات هسته‌ای و قبول یا عدم قبول پروتکال الحاقی از سوی ایران یادآور شد: پروتکل الحاقی قاعده‌ای است که غربی‌ها می‌خواهند به ما در راستای ادامه مذاکرات تحمیل کنند اما سران غربی باید بدانند مجلس شورای اسلامی تا آخرین نفس از حقوق و منافع ملی به ویژه هسته‌ای دفاع خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول