اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هلال احمر دماوند خبر داد

وجود 39 کانون امدادی دانش‎آموزی در مدارس دماوند

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند از وجود 39 کانون امدادی دانش‎آموزی در مدارس این شهرستان خبر داد.

وجود 39 کانون امدادی دانش‎آموزی در مدارس دماوند

حمید فرهادی امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران، با اشاره به وجود 39 کانون امدادی دانش‎آموزی در مدارس دماوند و رودهن اظهار داشت: هر کانون 42 نفر عضو دارد.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند افزود: در مجموع، یک هزار و 638 نفر امدادگر دانش‎آموز در این مناطق داریم و در کانون‎های دانشجویی نیز بیش از یک هزار و 381 نفر دانشجوی امدادگر در تمام دانشگاه‎های شهرستان وجود دارد.

وی شعار اصلی جمعیت هلال احمر را «هر خانواده یک امدادگر» خواند و افزود: در طول سال گذشته، 200 دوره آموزش همگانی در این شهرستان برگزار شده که در این زمینه دو برابر افزایش داشته و بالاتر از انتظارات استانی فعالیت انجام شده است.

فرهادی همچنین به برگزاری 111 دوره آموزشی 35 ساعته آشنایی با امداد عمومی در شهرستان دماوند اشاره و خاطرنشان کرد: در هر یک از این دوره‌‏ها، حدود 40 نفر شرکت داشتند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند برگزاری دو دوره آموزش تخصصی امداد و نجات پیش‌‏بیمارستانی، دو دوره امداد و نجات، دو دوره امداد تکمیلی برای خواهران (گروه توانا) و دو دوره نجات تکمیلی برای برادران را از دیگر کلاس‎ها و دوره‎های آموزشی برگزار شده در دماوند برشمرد.

انتهای پیام/2568/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول