اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آتش‌نشانی رشت خبر داد

مهار آتش‌سوزی سوله مواد غذایی رشت

مدیرعامل آتش‌نشانی رشت گفت: آتش‌سوزی سوله مواد غذایی رشت با سرعت عمل آتش‌نشانان اطفا شد.

مهار آتش‌سوزی سوله مواد غذایی رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی مقصودی امشب در جمع آتش‌نشانان این شهر با اشاره به وقوع یک حادثه آتش‌سوزی و مهار آن اظهار کرد: صبح امروز تعدادی از کارکنان کارخانه لوله‌سازی شمال وقوع آتش‌سوزی در سوله‌های نگهداری مواد غذایی و بهداشتی در پشت این کارخانه را به سامانه 125 گزارش دادند.

وی، افزود: با مشاهده شعله‌های آتش از فاصله بسیار دور، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی رشت بدون درنگ اقدام به اعزام همزمان نیروهای 9 ایستگاه و تانکر حمل آب به محل حادثه در کیلومتر 5 محور رشت به تهران مقابل دانشگاه گیلان کرد.

به گفته این مسئول، نیروهای ایستگاه 6 در کمتر از 5 دقیقه به محل آتش‌سوزی رسیدند و عملیات مهار آتش را آغاز کردند.

وی که همراه معاون عملیات و روسای ایستگاه‌ها از ساعات اولیه در محل حادثه حضور داشت، درباره ابعاد و نحوه عملیات مهار آتش گفت: در محل حادثه سه سوله متصل به یکدیگر به وسعت تقریبی یک‌هزار مترمربع که به عنوان انبار نگهداری مواد غذایی و بهداشتی بدون در نظر گرفتن موازین ایمنی نسبت به انبار کالا درون اقدام شده بود وجود داشت که به دلایل نامعلوم طعمه شعله‌های آتش شد و دود زیادی از آن زبانه کشید.

مقصودی ادامه داد: در این حادثه آتش‌نشانان با استفاده از خودروهای سنگین وی‍ژه خاموش کردن آتش‌سوزی از چندین جهت عملیات مهار و خاموش کردن آتش‌سوزی را آغاز کردند که با رشادت و سرعت عمل آتش‌نشانان آتش مهار و اطفا شد.

مقصودی خاطرنشان کرد: با حاضر شدن عوامل شهرداری رشت و درخواست لودر، عملیات جداسازی مواد غذایی که طعمه شعله‌های آتش شده بودند نیز انجام پذیرفت و آتش‌نشانان با لکه‌گیری آتش‌سوزی پس از پنج ساعت تلاش به کار خود پایان دادند.

به گفته وی، میزان خسارات این آتش‌سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در حال بررسی است.

انتهای پیام/2300/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول