اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی:

تکمیل محور نور، چمستان و آمل نیاز به تامین اعتبار دارد

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل محور نور، چمستان و آمل نیاز به تامین اعتبار دارد.

تکمیل محور نور، چمستان و آمل نیاز به تامین اعتبار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور عبدالوحید فیاضی شامگاه شنبه در آیین تودیع و معارفه شهردار شهر چمستان بیان داشت: در مدیریت شهرداری به‌ویژه شهرهای جدید و کم‌سابقه باید به زیرساخت‌ها توجه بیشتری شود.

وی ابراز داشت: مدیران در اعمال مدیریت خود گاهی نگاه نزدیک دارند و گاه نگاه دور را مدنظر قرار می‌دهند، مدیران دوراندیش امروز را فراموش و فقط به آینده فکر می‌کنند و برای آن برنامه‌ریزی می‌کنند ولی هر دو نگاه همزمان لازم است و باید هر دو را دید و به جزئیات هم توجه کرد.

عضو خانه ملت عنوان داشت: در مدیریت عمران شهری به بهانه کارهای بزرگ و کلان حتی از یک چاله در خیابان هم نباید به سادگی گذشت.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: برای شهر باید برنامه تعریف کنیم، زیرا توسعه شهر با برنامه‌ریزی درست امکان‌پذیر است.

وی افزود: بافت فعلی چمستان به گونه‌ای است که جمعیت بیش از ظرفیت خود را پذیرا است و باید به توسعه این شهر توجه جدی شود.

این مسئول با بیان اینکه چمستان قابلیت خوبی برای توسعه دارد و برای توسعه این شهر باید از فرصت‌ها استفاده کرد، اظهار داشت: کارها باید به‌روز پیگیری و برای آینده نیز کار شود و باید گام اول را برداریم و آیندگان آن را ادامه دهند و تکمیل کنند.

وی گفت: آماده هرگونه همکاری برای توسعه شهر با شورا و شهرداری هستم.

فیاضی در ادامه به دغدغه مکررش درباره توسعه محور نور، چمستان و آمل اشاره کرد و گفت: این دغدغه همچنان ادامه دارد اما در آخرین نشست و صحبت با پیمانکار قرار شد، 10 کیلومتر از مسیر که خاکبرداری شده تا پایان سال تکمیل و بهره‌برداری شود.

وی افزود: در مسیر نور تا چمستان، تعریض مسیر انجام شده اما چند دهنه پل باید احداث شود که نیاز به اعتبار و تسریع در عملیات اجرایی دارد.

انتهای پیام/2296/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول