اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کوره بلند ذوب‌آهن اصفهان خبر داد

دستیابی به 2 رکورد ارزشمند/ تولید روزانه 9 هزار و 494 تن چدن در ذوب‌آهن

مدیر کوره بلند ذوب‌آهن اصفهان گفت: با همت و مشارکت جمعی همکاران سخت‌کوش در حوزه بهره‌برداری، پولادمردان بخش کوره بلند توانستند با تولید روزانه 9 هزار و 494 تن چدن، برگ زرین دیگری را در تاریخ بهره‌برداری این شرکت به ثبت رسانند.

دستیابی به 2 رکورد ارزشمند/ تولید روزانه 9 هزار و 494 تن چدن در ذوب‌آهن

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی ذوب‌آهن اصفهان، مهرداد رضایی مدیر کوره بلند ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: با همت و مشارکت جمعی همکاران سخت‌کوش در حوزه بهره‌برداری، پولادمردان بخش کوره بلند توانستند در تاریخ 24/7/92 با تولید روزانه 9 هزار و 494 تن چدن، برگ زرین دیگری را در تاریخ بهره‌برداری این شرکت به ثبت رسانند.

وی رکورد قبلی تولید روزانه چدن را 8 هزار و 926 تن در تاریخ 21 بهمن سال 90 ذکر کرد.

*رکورد تولید روزانه فولادسازی

مدیر بخش فولادسازی ذوب آهن اصفهان نیز  از ثبت رکورد جدید در تولید این بخش خبر داد.

خسرو جوادی در مورد این موفقیت گفت: در خجسته ایام عید سعید قربان پرسنل سخت کوش بخش فولادسازی در مورخه 22/7/92 موفق به تولید 79 ذوب با تناژ 9845 تن شمش شده بودند.

وی ادامه داد: این مقدار تولید اعلام شده در یک روز در طول بهره‌برداری بخش فولادسازی یک رکورد به شمار می‌رود که رکورد قبلی 74 ذوب با تناژ 9 هزار و 299 در تاریخ 30 دی ماه 90 است.

مدیر بخش فولادسازی اظهار کرد: همچنین در شیفت سوم 22 مهر ماه سال 92 نیز رکورد تولید در یک شیفت با 28 ذوب و تناژ 3 هزار و 478 تن بدست آمده که رکورد قبلی در تاریخ 23 مهر ماه 89 با تعداد 27 ذوب و تناژ 3 هزار و 336 به دست آمده است.

وی تصریح کرد: با افزایش تولید چدن مذاب در بخش کوره بلند در صورتی که امکانات مورد نیاز بخش فولادسازی تأمین گردد تولید روزانه 10 هزار تن امکان پذیر خواهد بود.

انتهای پیام/2301/صا/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول