اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور خبر داد

اعزام 714 دانش‌آموز بسیجی نیشابور به اردوی راهیان نور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور از اعزام سومین دوره راهیان نور بسیج دانش‌آموزی این ناحیه در اواخر مهرماه با عنوان از مدرسه تا مدرسه به تعداد 714 نفر خبر داد.

اعزام 714 دانش‌آموز بسیجی نیشابور به اردوی راهیان نور

به گزارش خبرنگار فارس از نیشابور به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج نیشابور، سید علی‌اکبر حسینی اظهار داشت: امروز بر عهده ما است که در مقابل جنگ نرم دشمن اقدامات شایسته و فعالیت‌های درخور شأن و منزلت شهدای جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی انجام دهیم.

وی افزود: آشنا کردن نسل جوان با فلسفه جهاد در راه خدا، حفظ و ارتقای روحیه جهاد و ایثار در جامعه، تجدید خاطره حماسه‌های رزمندگان غیور اسلام، مقابله با جنگ نرم دشمن از طریق معرفی جلوه‌های عینی ایثار و مقاومت و شهادت از جمله اهداف این اردو است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور ادامه داد: اجرای برنامه‌های فرهنگی، معرفی الگوهای ایثار و شهادت توسط راویان و مربیان، برگزاری مسابقات معنوی و فرهنگی و ارسال خاطرات به جشنواره رهاورد از جمله برنامه‌های این اردو است.

حسینی اضافه کرد: 16 راوی، دو روحانی و 16 مربی پرورشی امر تغذیه روحی دانش‌آموزان این اردو را در این سفر معنوی برعهده دارند.

انتهای پیام/2202/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول