اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

عجله‌ای برای تغییر فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد نداریم

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای تغییر فرمانداران عجله نمی‌کنیم.

عجله‌ای برای تغییر فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، فتاح محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مسئولان و فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد کار خود را باید با قدرت انجام دهند، اظهار کرد: این که بنشینیم و منتظر باشیم که ما را تغییر دهند کار درستی نیست و مردم لطمه می‌خورند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: به فرمانداران اعلام کرده‌ایم که در حال حاضر به دنبال تغییرات نیستیم و آن‌ها هم باید کار را با جدیت دنبال کنند.

این مسئول ارشد سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در هر دوره‌ای تغییرات وجود دارد و در این دولت هم تغییراتی صورت گرفته که ادامه خواهد داشت ولی این که فکر کنیم بدون کارشناسی و فوری این کار انجام شود چنین چیزی نخواهد بود.

وی در پاسخ به این سؤال که فرماندارانی که در آینده انتخاب می‌شوند انتخاب آن‌ها بر اساس چه معیارها و شاخص‌هایی خواهد بود، تصریح کرد: فرمانداران قبل از هر چیز باید توان مدیریتی بر پایه علم‌گرایی داشته باشند و در یک کلام افراد متخصصی بوده که توان مدیریت را داشته باشند.

وی گفت: علاوه بر تخصص باید با مشی دولت سازگار باشند و افکار آن‌ها در راستای ایده‌ها و افکار دولت باشد و از همه مهم‌تر دارای تعهد به نظام، انقلاب، امام و رهبری باشند.

محمدی در همین خصوص به بحث بومی بودن افراد برای حضور در منصب فرمانداری‌ها اشاره کرد و افزود: سعی ما بر این است که از افراد بومی همان شهرستان‌ها استفاده کنیم و در صورت نیاز از سایر شهرستان‌های استان برای تصدی فرمانداری‌ها استفاده ‌شود.

انتهای پیام/2571/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول