اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر همدان مطرح کرد

سخت‌گیری بیش از حد، عامل توسعه حاشیه شهر

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: یکی از عوامل توسعه حاشیه‌نشینی سخت‌گیری بیش از حد و نبود ضوابط قانونی است.

سخت‌گیری بیش از حد، عامل توسعه حاشیه شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رضا میرزایی پیش از ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه شهردار همدان با بیان اینکه اعضای شورای سوم برای مدیریت شهر همدان از زندگی شخصی خود نیز هزینه کردند اظهار داشت: شورای سوم با توجه به مراکز تصمیم‌گیری متعدد در شهر تلاش‌های زیادی را در راستای مدیریت شهری انجام دادند.

وی ادامه داد: تقاطع غیر همسطح فرهنگیان که بیش از 10 سال به عنوان موزه تاریخی شهر همدان معروف شده بود با همت شورای سوم و تلاش‌های عسگریان شهردار وقت، به سرانجام رسید و پل‌های دیگری نیز احداث شد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه مدیریت شهری همدان در حال حاضر آمادگی اجرای چندین پل را به صورت همزمان دارد گفت: اگر مشکل تردد در میدان سپاه را نداشتیم همین الآن نیز توان آغاز و اجرای تقاطع غیر همسطح در این نقطه از شهر را داریم.

وی شورای چهارم را شورایی تخصصی، کارآمد و باتجربه دانست و افزود: اگر مطالبات مردم از شورای شهر و شهرداری هر روز بیشتر می‌شود امری طبیعی بوده و امیدواریم با تعامل بین مجموعه مدیریت شهری فعالیت‌هایی در خور شأن مردم همدان انجام شود. 

میرزایی با بیان اینکه شورای چهارم شهر همدان ظرفیت و فضا را برای مطالبه‌گری مردم فراهم می‌کند تصریح کرد: با همکاری و تعامل بین همه دستگاه‌های اجرایی و مدیریت شهری در راستای احقاق حقوق مردم تلاش خواهیم کرد.

وی به ساخت و سازهای غیر مجاز در حاشیه شهر اشاره کرد و یادآور شد: امروز برخی از مدیران به نوع عملکرد شهرداری در مقابله با روند ساخت و سازهای غیر مجاز انتقاد دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان ابراز داشت: ساخت و سازهای غیر مجاز و توسعه حاشیه‌نشینی یا به خاطر سخت‌گیری بیش از حد ضوابط بوده و یا نداشتن بخشی از ضوابط قانونی بوده است.

وی در پایان گفت: باید ضوابط پاسخگویی به شهروندان را تسهیل کرد که مردم دو سال برای پیگیری موضوعی در شهرداری معطل نشوند.

انتهای پیام/89019/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول