اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماه نخست امسال صورت گرفت

توزیع 206 میلیون لیتر گازوئیل در بخش حمل و نقل همدان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با اشاره به توزیع 316 میلیون لیتر گازوئیل طی 6 ماه نخست امسال در سطح استان گفت:‌ از این میزان حدود 206 میلیون لیتر در بخش حمل و نقل توزیع شده است.

توزیع 206 میلیون لیتر گازوئیل در بخش حمل و نقل همدان

اصغر توفیقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به توزیع 316 میلیون لیتر گازوئیل طی 6 ماه نخست امسال در سطح استان اظهار داشت:‌ از این میزان حدود 206 میلیون لیتر در بخش حمل و نقل توزیع شده است.

وی افزود: در مدت مشابه سال گذشته نیز 175 میلیون لیتر گازوئیل در بخش حمل و نقل توزیع شد اما امسال 31 میلیون لیتر بیشتر توزیع شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با اشاره به ظرفیت توزیع سوخت در جایگاه‌ها تصریح کرد: در حال حاضر 60 درصد این ظرفیت پر بوده و 40 درصد خالی است بنابراین با وجود تعطیلی چند جایگاه مشکلی به‌وجود نمی‌آید.

وی با اشاره به سه مورد نارضایتی در زمینه نبود گازوئیل در جایگاه‌های استان ادامه داد:‌ ‌اجرای توزیع نفت‌گاز در بخش حمل و نقل به صورت منطقه‌ای در سطح استان می‌تواند این گونه مشکلات را برطرف کند.

به طور متوسط روزانه یک میلیون و 50 هزار لیتر گازوئیل در استان توزیع می‌شود

توفیقی اظهار داشت: با توجه به تجربه اجرای این طرح طی 6 ماه نخست سال گذشته توزیع نفت‌گاز به صورت منطقه‌ای می‌تواند نتیجه‌بخش باشد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح در 18 استان اجرایی شده و در استان همدان نیز در دست پیگیری است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان تصریح کرد: در حال حاضر به طور متوسط روزانه حدود یک میلیون و 50 هزار لیتر گازوئیل در سطح استان توزیع می‌شود.

وی از جمله مشکلات عمده در این بخش را قاچاق سوخت عنوان کرد و افزود: با توجه به نزدیکی استان همدان به مرز عراق و فاصله قیمتی گازوئیل در خارج و داخل کشور به طبع این امر سوخت را به سمت قاچاق می‌کشاند.

رشد 18 درصدی مصرف گازوئیل در سطح استان

توفیقی با اشاره به رشد 18 درصدی مصرف گازوئیل در سطح استان اظهار داشت:‌ بیشترین رشد مصرف در خروجی و ورودی‌های شهر همدان بوده است.

وی با بیان این‌که در جاده ملایر 28 درصد، اسدآباد 35 درصد و رزن نیز 33 درصد رشد داشته‌ایم، گفت: این میزان نشان‌دهنده این است که بخشی از سوخت سایر استان‌ها نیز در استان همدان تامین می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان در پایان خاطرنشان کرد: برای کنترل مصرف سوخت به‌ویژه در بخش حمل و نقل بهترین گزینه اجرای طرح توزیع منطقه‌ای است.

انتهای پیام/89006/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول