اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی 11 تا 12 سال

برترین شناگران لیگ پسران قم معرفی شدند

برترین‌های مسابقات رده سنی 11 تا 12 سال لیگ شنای پسران قم در پایان جدال مدعیان در استخر شهدای هفتم تیر قم معرفی و تجلیل شدند.

برترین شناگران لیگ پسران قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، استخر شنای مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر قم میزبانی رقابت تیم‌ها و شناگران شرکت کننده در این دوره از پیکارها را بر عهده داشت و شناگران مدعی در چهار رده سنی هشت تا 10 سال، 11 تا 12 سال، 13 تا 14 سال و 15 سال به بالا با یکدیگر پیکار کردند و در نهایت این مسابقات امروز به کار خود پایان داد.

در رشته آزاد ماده 100 متر رده سنی 11 تا 12 سال سید علی موسوی از تیم شهدای هفتم تیر اول شد، ابوالفضل شاه محمدی از تیم نور مقام دوم را کسب کرد و داود قربانی از تیم شهدای هفتم تیر در رده سوم جای گرفت ضمن این‌که مرتضی ابراهیمی اسد از تیم نور، ارسلان قائم‌مقامی از تیم هفتم تیر، محمدامین امیرحسینی از تیم فرهنگیان، امیرحسین نصرتی از تیم فرهنگیان و فرهاد احمدوند از تیم کوثر در رده‌های چهارم تا هشتم ایستادند تا در رده‌بندی بخش تیمی این رشته تیم‌های شهدای هفتم تیر، نور و فرهنگیان اول تا سوم شوند.

در پایان پیکارهای رشته آزاد ماده 100 متر رده سنی 11 تا 12 سال چهارمین دوره لیگ شنای پسران قم، سید علی موسوی از تیم هفتم تیر اول شد، ابوالفضل شاه‌محمدی از تیم نور در رده دوم ایستاد و شناگران تیم هفتم تیر یعنی داود قربانی و ارسلان قائم‌مقامی سوم و چهارم شدند. در این رده سنی و این رشته مرتضی ابراهیمی اسد از تیم نور، محمدامین امیرحسینی، علیرضا عبداللهی و امیرحسین نصری از تیم فرهنگیان پنجم تا هشتم شدند ضمن این‌که در بخش تیمی شهدای هفتم تیر، نور و فرهنگیان رده‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در مسابقات رشته آزاد ماده 400 متر مسابقات لیگ شنا پسران قم سید علی موسوی، ارسلان قائم‌مقامی و محمدحسین حیدرنیا همگی از تیم شهدای هفتم تیر اول تا سوم شدند و شناگران تیم فرهنگیان یعنی محمدامین امیرحسینی و امیرحسین نصرتی همراه با محمدصادق نصراللهی از تیم کوثر و سید علیرضا حسینی و محمدرضا عبدالحسینی هر 2 از تیم دریا در رده‌های چهارم تا هشتم ایستادند و در بخش تیمی شهدای هفتم تیر، فرهنگیان، دریا و کوثر اول تا چهارم شدند.

در رشته قورباغه ماده 100 متر رده سنی 11 تا 12 سال چهارمین لیگ شنای پسران قم، شناگران تیم هفتم تیر یعنی داود قربانی و علی‌اکبر امیدواریان قهرمان و نایب قهرمان شدند، رضا تلخابی از نور، محمدرضا عبدالحسینی از تیم دریا، علی سلطانی از فرهنگیان، امیر تلخابی از نور، محمدمهدی عباسی از دریا و امیر عبدی از شکوهیه در رده‌های سوم تا هشتم جای گرفتند و در بخش تیمی نیز شهدای هفتم تیر، نور، دریا و فرهنگیان در رده‌های اول تا چهارم ایستادند.

در رشته قورباغه ماده 200 متر رده سنی 11 تا 12 سال ارسلان قائم‌مقامی، داود قربانی و علی‌اکبر امیدواریان همگی از تیم هفتم تیر اول تا سوم شدند تا در بخش تیمی شهدای هفتم تیر، نور، دریا و فرهنگیان رده‌های اول تا پنجم را کسب کنند.

در رشته پروانه ماده 100 متر رده سنی 11 تا 12 سال به ترتیب سید علی موسوی، علی‌اکبر امیدواریان و محمدحسین حیدرنیا همگی از تیم شهدای هفتم تیر اول تا سوم شدند و در بخش تیمی عناوین اول تا سوم به تیم‌های شهدای هفتم تیر، دریا و فرهنگیان رسید.

در رشته کرال پشت ماده 100 متر رده سنی 11 تا 12 سال سید علی موسوی از تیم هفتم تیر، امیر تلخابی و رضا تلخابی هر 2 از تیم نور اول تا سوم شدند ضمن اینکه در بخش تیمی عناوین برتر به ترتیب به تیم‌های شهدای هفتم تیر، نور و دریا رسید.

در رده‌بندی تیم‌ها بر اساس امتیاز کسب شده مسابقات رده سنی 11 تا 12 سال به ترتیب تیم‌های هفتم‌تیر با 138 امتیاز، نور با 57 امتیاز، فرهنگیان با 30 امتیاز، دریا با 25 امتیاز، کوثر با هفت امتیاز و شکوهیه با 2 امتیاز در رده‌های اول تا ششم ایستادند.

در رده‌بندی تیم‌ها بر اساس مدال‌های کسب شده تیم شهدای هفتم تیر قم با هفت مدال طلا، چهار نقره و پنج برنز در مکان نخست ایستاد و تیم نور با یک نشان طلا، 2 نقره و 2 برنز مکان دوم را کسب کرد ضمن این‌که در بین نفرات مدال‌آور سید علی موسوی با پنج طلا در مکان نخست قرار گرفت و داوود قربانی با یک طلا، یک نقره و 2 برنز همراه با ارسلان قائم‌مقامی با یک طلا و یک برنز دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول