اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود:

حلقه‌های صالحین در محلات و مساجد منظم و هدفمند شود

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود برگزاری جلسات منظم حلقه‌های صالحین را بسیار با اهمیت دانست و گفت: حلقه‌های صالحین در محلات و مساجد منظم و هدفمند شود.

حلقه‌های صالحین در محلات و مساجد منظم و هدفمند شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام سیدرضا مرتضوی پیش از ظهر امروز در سرکشی از حلقه‌های صالحین پایگاه امام عسگری(ع) که در مسجد سیدالشهدا(ع) شاهرود برپا شد، با تقدیر از تشکیل حلقه‌های صالحین اظهار کرد: حلقه‌های صالحین در محلات و مساجد باید با نظم و هدفمند برپا شود.

وی افزود: برگزاری جلسات در هفته از جهتی اهمیت دارد و داشتن برنامه مدون و هدف‎دار هدف دیگر این جلسات است که باید با هم این موضوعات مورد توجه قرار گیرد.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود تأکید کرد: باید بدانیم که حلقه‌های صالحین یکی از سنگرهای ما برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است و سرگروه‌ها و فرماندهان پایگاه‏ها باید با این نگاه حلقه‌ها را تشکیل دهند و اداره کنند.

مرتضوی خاطر نشان کرد: توجه به رده سنی حلقه‌های صالحین و موضوعات مورد علاقه در بحث حلقه‌ها نیز باید مورد توجه و دقت نظر واقع شود.

وی بیان کرد: مسئولان پایگاه باید خود را مقید به شرکت در حلقه‌های صالحین بدانند تا همه اعضاء پایگاه با رغبت و با توجه به حضور مسئولان در حلقه‌ها علاقه‎مند به حضور در این جلسات شوند.

در این سرکشی فرمانده پایگاه با اشاره به تشکیل هفت حلقه در پایگاه گزارشی از روند اجرای برنامه‌های پایگاه و حلقه‌های صالحین ارائه کرد.

انتهای پیام/2249/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول