اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر خبر داد

اختصاص ردیف بودجه اعتباری مستقل برای مرکز آموزش عالی کاشمر

رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر از اختصاص ردیف بودجه اعتباری مستقل برای این مرکز خبر داد.

اختصاص ردیف بودجه اعتباری مستقل برای مرکز آموزش عالی کاشمر

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، محمد شبانی صبح امروز در آیین تودیع رئیس سابق این مرکز با تقدیر از زحمات و تلاش‌های وی در راستای نیل به اهداف مرکز آموزش عالی کاشمر اظهار کرد: امیدواریم با همکاری و تعامل سایر رؤسای مراکز آموزش عالی در این شهرستان شاهد توسعه و گسترش فضای علمی در کاشمر باشیم.

وی با بیان اینکه اعتبارات معوق سال گذشته با وجود استقلال مرکز به حساب دانشگاه فردوسی مشهد واریز شده بود، افزود: با پیگیری‌های انجام شده 4 میلیارد ریال بودجه معوق از حساب دانشگاه فردوسی مشهد به حساب مرکز آموزش عالی کاشمر منتقل شد.

شبانی با اشاره به اینکه بودجه 14 میلیارد ریالی مرکز آموزش عالی کاشمر در سال جاری با رایزنی و پیگیری‌های انجام شده به طور مستقیم به حساب مرکز کاشمر واریز شده است، خاطرنشان کرد: احکام فعالیت پنج نیرو و سه نفر عضو هیئت علمی صادر شده و با دریافت مجوزهای لازم به‌کارگیری 20 نفر عضو هیئت علمی و پنج کارمند در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حداقل استانداردهای لازم برای فعالیت مرکز آموزش عالی در این شهرستان فراهم شده است، تصریح کرد: امیدواریم با تعاملی که بین مسئولان شهرستان وجود دارد بتوانیم 100 هکتار زمین مورد نیاز فضای دانشگاهی را تحویل بگیریم.

رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر با بیان اینکه 100 دانشجو در حال حاضر در دو رشته آب و آبیاری در مقطع کارشناسی در این مرکز مشغول به تحصیل هستند، یادآور شد: تلاش می‌کنیم با افزایش تعداد رشته‌ها و جذب اعضای هیئت علمی شرایط ارتقای مرکز به مجتمع و پس از آن به دانشگاه را فراهم کنیم.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول