اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته ورزش‌های رزمی فراکسیون ورزش مجلس خبر داد

ثبت ورزش بومی هالا

رئیس کمیته ورزش‌های رزمی فراکسیون ورزش مجلس گفت: فراکسیون ورزشی مجلس ثبت ورزش بومی هالا را در اولویت کاری خود قرار می‌دهد.

ثبت ورزش بومی هالا

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، عباس فلاحی‌باباجان رئیس کمیته ورزش‌های رزمی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از ورزشکاران رزمی شهرستان اهر با اشاره به اینکه این ورزش یکی از ورزش‌های اصیل و بومی کشورمان است که خاستگاه اصلی آن شهرستان اهر و بنیانگذار آن نیز به این منطقه تعلق دارد، اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد با تعامل، همفکری و پشتیبانی تمام نمایندگان این استان در ثبت این رشته مهم و جهانی تلاش مضاعف کنیم.

وی با اشاره به عضویت ده‌ها هزار نفر از جوانان و نوجوانان کشور در اقصی نقاط میهن عزیزمان در این رشته رزمی تشکیل فدراسیون ورزش رزمی هالا در کشورمان را ضروری برشمرد و گفت: این کمیته پیگیری خواهد کرد تا اقدامات جدی در جهت احیاء این ورزش صورت گیرد.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه شهرستان اهر و منطقه ارسباران یک منطقه مستعد در حوزه ورزش است تقویت زیرساخت‌های ورزشی، اختصاص اعتبارات لازم برای رونق رشته‌های مختلف ورزشی را ضروری برشمرد.

وی افزود: با هماهنگی انجام شده با حوزه معاونت پارلمانی وزارت ورزش و جوانان جلساتی در محل وزارت ورزش و جوانان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های اهر و هریس خواهیم داشت که از نزدیک مسائل و مشکلات ورزش منطقه و موانع و راهکارهای لازم برای توسعه ورزش مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/60004/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول