اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت کمیته امداد نیشابور

دوره آموزشی ویژه مادران سرپرست خانوار برگزار شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی نیشابور از برگزاری دوره آموزشی مادران سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

دوره آموزشی ویژه مادران سرپرست خانوار برگزار شد

هادی محمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار داشت: 170 نفر در این دوره سه روزه در کانون فرزندان امام خمینی شرکت کردند.

وی افزود: شرکت‌کنندگان در کلاس‌های آموزشی تربیت فرزند، سلامت روان، بهداشت خانواده، آشنایی با مضرات مواد مخدر و احکام دینی بانوان شرکت کردند.

این مقام مسئول محلی ادامه داد: این کلاس‌ها با حضور اساتید دانشکده علوم پزشکی، مکتب‌‌الزهرا(س) و کارشناسان نیروی انتظامی برگزار شد.

محمدیان خاطرنشان کرد: همزمان با اول ذیحجه سالگرد ازدواج حضرات امام علی(ع) و فاطمة‌الزهرا(س) کارگاه آموزشی ملاک‌ها و معیارهای انتخاب همسر برای 300 نفر از دختران در آستانه ازدواج این نهاد با حضور اساتید دانشگاه‌های تهران در فرهنگسرای وکیلی برپا شد.

وی همچنین از اعزام 400 نفر از سادات نیازمند زیر پوشش این نهاد به زیارت حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) خبر داد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی نیشابور افزود: تعدادی از افراد مذکور برای نخستین بار به زیارت حضرت ثامن‌الحجج(ع) مشرف ‌شدند.

محمدیان اضافه کرد: در این برنامه که در گرامیداشت دهه ولایت انجام می‌شد، ابتدا افراد به دارالحجه هدایت شدند و در آنجا پس از استفاده از بیان معارف اسلامی از غذای حضرت بهره‌مند شدند و در ادامه به زیارت عالم آل محمد(ص) شتافتند.

انتهای پیام/2202/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول