اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کلنگ گازرسانی به 14 روستای چاراویماق به زمین خورد

مراسم کلنگ‌زنی گازرسانی به 14 روستای شهرستان چاراویماق با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان و جمعی از مقامات شهرستانی برگزار شد.

کلنگ گازرسانی به 14 روستای چاراویماق به زمین خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از چاراویماق، ولی‌الله دینی مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در حضور گرم و صمیمی اهالی روستای مهمانلو گفت: اصلی‌ترین رسالت مسئولان در قبال مردم خدمت‌رسانی صادقانه است.

وی در تشریح پروژه اجرایی افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال و پیش‌بینی شبکه‌ای به متراژ 60 کیلومتر آغاز شده که ان‌شاءالله در سایه بهره‌گیری از توان نیروی متخصص و اجرای تعهدات گازرسانی، در کمترین زمان ممکن این 14 روستا به مدار مصرف گاز طبیعی متصل خواهد شد.

وی ضمن اشاره به همراهی و همکاری مردم در تمام زمینه‌های گازرسانی افزود: تلاش برای تامین اقلام و بکارگیری نیروی متخصص و توانمند در اجرای پروژه‌ها زمانی مثمرثمر خواهد بود که با همکاری روستاییان محترم در تحصیل اراضی و همیاری در اجرای شبکه گاز همراه باشد تا این نعمت الهی علاوه بر اینکه در گرمایش و پخت و پز بکار گرفته می‌شود، زمینه لازم برای استفاده از گاز طبیعی در توسعه صنعت و دامپروری روستاها نیز فراهم شود.

دینی در بخش دیگری از سخنان خود به سایر پروژه‌های اجرایی در شهرستان چاراویماق اشاره کرد و اظهار داشت: پروژه گازرسانی به محور اورتاسو از دیگر پروژه‌های اجرایی در این شهرستان است که شامل 18 روستا با حجم شبکه‌گذاری به طول 112 کیلومتر است که 6 روستای این پروژه به مدار مصرف گاز متصل شده و 12 روستا نیز امسال گازدار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خاطر نشان کرد: هم‌اکنون 100 درصد خانوار شهری و 37 روستای شهرستان چاراویماق از نعمت الهی گاز بهره‌مند شده که با اتمام پروژه‌های در دست اجرا که شامل 26 روستا است این رقم به 63 روستا افزایش یافته و در آینده نزدیک و با تامین اعتبارات و تلاش جمعی کارکنان شاهد رشد و توسعه هر چه بیشتر خطوط گاز در این خطه از استان خواهیم بود.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول