اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

تمام مصوبات سفر رهبری به قم اجرایی شده است

استاندار قم با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز سفر مقام معظم رهبری به قم در سال 89 را گرامی داشت و گفت: تمام مصوبات سفر معظم‌له به قم اجرایی شده است.

تمام مصوبات سفر رهبری به قم اجرایی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام کرمرضا پیریایی آمده است: 27 مهرماه یک روز تاریخی و به یاد ماندنی برای مردم ولایی و همواره پیشگام قم مقدس محسوب می‌شود. سه سال پیش در چنین روزی عطر خوش حضور ولی امر مسلمین بر فضای شهر قم ‌پیچید و خاک این سرزمین به قدوم نورانی و مطهر فرزند پرافتخار حوزه و فقاهت و فرمانده همیشه بیدار سنگر مبارزه و جهاد و محراب و شهادت، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مزین گردید و برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار و درخشان این شهر نگاشته شد.

در ادامه این پیام آمده است: مردمان بصیر و ولایت‌مدار این خطه به همین بهانه با همه عشق و علاقه برخاسته از شور و احساس خود، چشم به راه پیشواز رهبر مسلمانان جهان و استقبال باشکوه از نائب بر حق امام زمان (عج)، کوی و برزن این شهر را یکپارچه غرق در شادی و سرور و نور کرده و با گل واژه‌های ارادت و اطاعت بر دست، بیعت شورانگیز دوباره‌ای را با مراد و مقتدایشان بسته و خالق حماسه عظیمی شدند.

در این پیام اضافه شده است: یک دهه حضور نورانی و جاودان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در شهر مقدس قم که همزمان با ایام‌الله دهه کرامت انجام گرفت، منشا آثار و برکات بی‌شماری شد.

تصویب و اجرای صدها پروژه همراه با تخصیص میلیاردها تومان اعتبار و تسهیلات در بخش‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و ... از مهم‌ترین دستاوردهای این سفر بود که موجب شد، قطار توسعه و عمران و آبادانی این استان با آهنگ و شتاب مضاعفی رو به جلو حرکت کرده و امروز با گذشت سه سال از این سفر، با کمال افتخار و در محضر شما مردم عزیز استان قم اعلام می‌کنم که 100 درصد مصوبات این سفر جنبه اجرایی یافته و به فضل الهی و در آینده نه چندان دور باقیمانده پروژه‌های در دست اجرا نیز تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

در این پیام آمده است: اینجانب ضمن گرامیداشت سومین سالگرد این سفر شکوهمند و تبریک خجسته اعیاد بزرگ قربان و غدیر، از درگاه ایزد منان، عزت، اقتدار و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه‌سار ولایت و سلامتی و طول عمر رهبری عزیز را آرزومندم.

انتهای پیام/2258/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول