اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

بعد از خلق حماسه سیاسی فضای کشور متحول شد

امام جمعه ایلام گفت: بعد از خلق حماسه سیاسی فضای کشور متحول شد.

بعد از خلق حماسه سیاسی فضای کشور متحول شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام محمد‌نقی لطفی صبح امروز در دیدار با وزیر کشور ضمن تبریک دهه ولایت اظهار داشت: مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک امانت است.

وی با اشاره به خلق حماسه سیاسی مردم در 24 خرداد‌ ماه امسال ادامه داد: بعد از خلق حماسه سیاسی توسط مردم فضای ویژه‌ای در کشور به وجود آمد و موقعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را در جهان ویژه ساخت.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه همه ما برسر سفره نظام مقدس جمهوری اسلامی نشسته‌ایم اضافه کرد: احترام و اقتدار ما مدیون اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

لطفی تصریح کرد: همه وظیفه داریم در صیانت از این نظام و انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را به کار گیریم.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه همه مردم قدردان ولایت هستند گفت: حمایت و پشتیبانی از ولایت وظیفه اساسی است که همه باید به آن توجه داشته باشند.

وی با اشاره به پیشینه خانواده آیت‌الله مروارید اشاره کرد و افزود: آیت‌الله مروارید پدر بزرگوار محمدرضا مروارید استاندار جدید ایلام 50 سال در استان مبلغ دین بوده است.

وی ادامه داد: امیدوارم حضور محمدرضا مروارید به عنوان استاندار جدید ایلام خیر و برکت در استان و توسعه همه جانبه این منطقه باشد.

وزیر کشور نیز در این دیدار گفت: جابه‌جایی مدیران یک روال معمول در دولت‌ها بوده است و در دولت تدبیر نیز این هم محقق شده است.

عبدالرضا رحمانی فضلی افزود: در انتخاب استانداران سعی شده فردی انتخاب شود که از وی شناخت کاملی وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: برای انتخاب استانداران با مسئولان مختلفی به اجماع رسیده و سعی شده اجماع نظری برای مسئولیت استاندار در استان مقصد وجود داشته باشد.

این مسئول اضافه کرد: اولویت ما قرار دادن شاخصه‌های دکتر روحانی و مشورت با مسئولان استانی در انتخاب استانداران رسیده‌ایم و در خصوص محمدرضا مروارید استاندار جدید ایلام نیز این مهم منظور شده است.

وی در ادامه برای محمدرضا مروارید استاندار ایلام در راستای توسعه همه جانبه استان ایلام آرزوی موفقیت و بهروزی کرد.

انتهای پیام/2246/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول