اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم اعلام کرد

اجرای ویژه برنامه میلاد امام دهم در حرم کریمه اهل‌بیت (ع)

مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم به تشریح ویژه برنامه‌های سالروز میلاد امام هادی (ع) در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) پرداخت.

اجرای ویژه برنامه میلاد امام دهم در حرم کریمه اهل‌بیت (ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی‌نسب گفت: در شب میلاد پرخیر و برکت حضرت علی بن محمد امام هادی (ع) مراسم جشنی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین برادران و مدیحه‌سرایی سید علی حسینی‌نژاد بعد از نماز مغرب و عشا در حرم مطهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره برنامه‌های آستان مقدس در روز ولادت امام هادی (ع) مصادف با دوشنبه 29 مهرماه اظهار داشت: در صبح روز دوشنبه مراسمی از ساعت 10 با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین اخوی و مداحی حاج رضا ساعدی برگزار شده و عصر روز ولادت نیز آیین‌های حرم مطهر با سخنرانی حجت‌السلام والمسلمین سید رضا مدرسی و مداحی مهدی حیدرزاده ادامه خواهد داشت.

مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم با اشاره به همخوانی گروه‌های تواشیح معراج،‌ الغدیر، موعود و میعاد در این آیین‌ها تصریح کرد: در شام ولادت این امام همام نیز مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌قمی همراه با مداحی حاج حسین پاک‌زمان در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2258/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول