اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز برگزار شد

جشن فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان زبان در خورموج

صبح امروز در مراسمی، فارغ التحصیلان آموزشکده زبان‌های خارجی خورموج، جشن باشکوه برگزار کردند.

جشن فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان زبان در خورموج

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، مسئول فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج صبح امروز در این جشن که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی، فرهنگسرا و آموزشگاه زبانکده خوارزمی خورموج در تالار ارشاد برگزار شد، گفت: این روزها ایام نشاط و شادمانی است و اکنون که فرشتگان در آسمان شادی می‌کنند ما نیز باید در زمین به شادی بپردازیم وبا فرشتگان همراه شویم.

حمید زارعی افزود: در برگزاری این جشن همراهی زبانکده خوارزمی به عنوان یک موسسه خصوصی قابل ستایش است و امیدواریم الگویی برای همراهی سایر موسسات فرهنگی باشد تا در برنامه‌های فرهنگی یاریگر فرهنگسرا باشند.

زارعی تصریح کرد: خوشبختانه مدیریت زبانکده بیشتر نگاه فرهنگی دارند تا نگاه مالی و بسیاری از دانش‌آموزان در این آموزشگاه رایگان آموزش می‌بینند.

مدیر آموزشگاه خوارزمی نیز گفت: زبانکده خوارزمی در سال 1380 با هدف آموزش زبان انگلیسی به شهروندان تاسیس و خوشحالیم که در طول این سال‌ها قدم مثبتی در گسترش فرهنگ شهروندی برداشته‌ایم.

محمد جواد شیخیانی افزود: امروز این آموزشگاه در تمام سطوح کلاس‌های زبان برگزار می‌کند و اشتیاق به یادگیری زبان با توجه به نیاز آن هر روز بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت یادگیری زبان انگلیسی تصریح کرد: زبان انگلیسی به شکلی گسترده به عنوان زبان دوم، زبان میانجی و زبان اداری کاربرد دارد  و کلمات انگلیسی وارد در فارسی را قابل فهم‌تر و درنتیجه به تقویت فارسی کمک می‌کند و یکی از دروس مهمّ تحصیل در مقاطع قبل از دانشگاه است.

شیخیانی ادامه داد: زبان انگلیسی در دنیا به عنوان زبان مشترک برای انتقال فرهنگ، هنر، دین و علم شناخته شده و زمانی که یک زبان جایگاه همه گیر در بین ملل مختلف جا پیدا می‌کند می‌توان از این وسیله برای ابراز و معرفی دین اسلام استفاده صحیح داشت.

این جشن که همراه با فارغ التحصیلی 82 نفر از دانش آموزان زبانکده همراه بود طوبی شیرکانی به اجرای نقالی و حبیب احمدی  و سید عطا حسینی به اجرای موسیقی پرداختند و حسین آلبویه، مهدی خدری، شاهین عالی پور، مهدی روزگرد و امید عباسی نمایش طنزی را به روی صحنه بردند.

انتهای پیام/66001/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول