اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه اصفهان:

ستاد راه گشایی مجاری قانونی برای ورود کالا راه‌اندازی شود

رئیس اتحادیه تعمیرکنندگان و فروشندگان تلفن همراه اصفهان گفت: باید علاوه بر ستاد مبارزه با قاچاق کالا ستادی نیز به نام راه‌گشایی مجاری قانونی برای ورود کالا راه‌اندازی شود تا نظارت دقیق و صحیحی بر واردات کالا در کشور انجام گیرد.

ستاد راه گشایی مجاری قانونی برای ورود کالا راه‌اندازی شود

مجید ساطعی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت بازار موبایل در اصفهان اظهار کرد: هم اکنون فقط چند شرکت اجازه واردات گوشی تلفن همراه به کشور را دارند که این اقدام ضربه سنگینی به بازار این محصول می‌زند و نوعی تحریم داخلی به حساب می‌آید. 

وی افزود: وضعیت قطعات هم به گونه‌ای است که اگر گوشی تلفن همراهی دچار مشکل شود یا نیاز به قطعات یدکی داشته باشد باید گوشی به تهران ارسال و یا قطعات به تهران سفارش داده شود تا از این طریق قطعات لازم تامین گردد.  

رئیس اتحادیه تعمیرکنندگان و فروشندگان تلفن همراه اصفهان اظهار کرد: دولت باید فکری به حال واردات تلفن همراه در کشور بکند چون این روش که واردات فقط در دست عده‌ای خاص باشد به هیچ عنوان صحیح و قابل قبول نیست. 

ساطعی تاکید کرد: باید علاوه بر ستاد مبارزه با قاچاق کالا ستادی نیز به نام راه‌گشایی مجاری قانونی برای ورود کالا راه اندازی شود تا نظارت دقیق و صحیحی بر واردات کالا در کشور انجام گیرد و مشکلات واردات تلفن همراه کشور نیز برطرف شود. 

رئیس اتحادیه  تعمیرکنندگان و فروشندگان موبایل اصفهان با بیان اینکه اگر برنامه‌ریزی درستی باشد بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود، تاکید کرد: باید علاوه بر افزایش سیاست‌های حمایتی از بازار تلفن همراه، برنامه‌ریزی دقیقی برای سامان دادن به این بازار انجام شود و واردات از دست عده‌ای محدود خارج شود. 

انتهای پیام/63015/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول