اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار باقرشهر:

حوادث طبیعی از مهم‌ترین دغدغه‌های جوامع بشری است

شهردار باقرشهر هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی را فرصت مناسبی برای نشان دادن توانمندی‌ها دانست و گفت: حوادث طبیعی از مهم‌ترین دغدغه‌های جوامع بشری است.

حوادث طبیعی از مهم‌ترین دغدغه‌های جوامع بشری است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر، سعید استادفرج ظهر امروز به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه باقرشهر در جمع مردم این شهر به ایراد سخن پرداخت و هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی را فرصتی مناسب برای نشان دادن توانمندی‌ها و آگاهی رساندن به مردم و مسئولان دانست و اظهار داشت: حوادث و بلایای طبیعی از مهمترین دغدغه‌ها و نگرانی‌های زندگی بشر است.

شهردار باقرشهر با تاکید بر اینکه 42 مورد بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه وجود دارد که منجر به ایجاد خسارت جانی و مالی می‌شود، خاطرنشان کرد: 24 مورد از بلایای طبیعی در ایران اسلامی مورد شناسایی قرار گرفته است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه امروزه بیش از 60 درصد از مردم به دلیل آگاهی نداشتن دقیق از نحوه مقابله با حوادث و بلایایی طبیعی جان خود را در دست می‌دهند، عنوان کرد: کسب آمادگی یکی از بهترین روش‌های پیشگیری در کاهش خطرهای ناشی از زلزله است.

شهردار باقرشهر با اشاره به قرار داشتن باقرشهر در کنار دو گسل زلزله ری و کهریزک بیان داشت: آموزش شهروندان به‌ویژه دانش‌آموزان برای مقابله با بلای طبیعی باید همواره سرلوحه کاری مسئولان قرار بگیرد.

انتهای پیام/2462/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول