اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان

بخش‏های ده‏گانه نخستین همایش «وقف و رسانه» در سمنان اعلام شد

بخش‏های ده‏گانه نخستین همایش «وقف و رسانه» که قرار است در استان سمنان و به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار ‏شود، امروز اعلام شد.

بخش‏های ده‏گانه نخستین همایش «وقف و رسانه» در سمنان اعلام شد

مدیر روابط عمومی و اطلاع‏رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان در تشریح جزئیات بخش‏های ده‏گانه نخستین همایش «وقف و رسانه» اظهار داشت: ترویج و توسعه فرهنگ و سنت حسنه وقف یکی از مهم‏ترین مسائلی است که باید در برهه کنونی به آن پرداخته شود و سعی شده است تا با برگزاری این همایش و بهره‏گیری از ظرفیت‏های رسانه‏ای، به این هدف دست یابیم.

بهنام مطلبی اضافه کرد: ترویج فرهنگ نوع‏دوستی مهم‏ترین کارکرد رسانه‏های متعهد امروز محسوب می‏شود و باید با تدابیری ویژه در راستای افزایش حس همکاری، تعاون و نیکوکاری در جامعه از طریق به‏کارگیری رسانه‏های جمعی کوشید.

وی تصریح کرد: گسترش عرصه‏های نوین وقف یکی از شاخصه‏های اساسی مورد نظر اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان است که تلاش داریم تا رسانه‏ها را در این حوزه بسیج کنیم.

مدیر روابط عمومی و اطلاع‏رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان افزود: تلاش در جهت تقویت و افزایش مشارکت مردم در اداره، عمران و آبادانی موقوفات، بقاع متبرکه و سایر اماکن مذهبی یکی دیگر از مهم‏ترین اهدافی است که در برگزاری همایش وقف و رسانه مد نظر قرار دارد.

مطلبی معرفی و تجلیل از فعالان رسانه‏ای در حوزه وقف را اقدامی سازنده در راستای تشویق این قشر برای توجه بیشتر به موقوفات، بقاع متبرکه و سایر اماکن مذهبی عنوان کرد.

وی با تشریح بخش‏های ده‏گانه نخستین همایش «وقف و رسانه» افزود: در حوزه رسانه‏های مکتوب و مجازی، بخش‏های پنج‏گانه خبر، مصاحبه، گزارش، یادداشت و بخش ویژه شامل مطالب مورد نظر این اداره کل در حوزه پیوند وقف و رسانه مد نظر است.

مدیر روابط عمومی و اطلاع‏رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان افزود: در حوزه سمعی و بصری نیز گزارش تصویری، گزارش شنیداری، خبر تصویری، خبر شنیداری و مستند تصویری جزو بخش‏های پنج‏گانه‏ای قرار گرفته است که متقاضیان می‏توانند آثار خود را بر این اساس به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

انتهای پیام/2249/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول