اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

«مرگ بر آمریکا» پرکردن خشاب انقلاب علیه دشمن است

امام جمعه دماوند گفت: شعار «مرگ بر آمریکا» در واقع پر کردن خشاب انقلاب علیه دشمن است و باید خشاب اسلحه دستگاه دیپلماسی را همیشه پر نگه داریم.

«مرگ بر آمریکا» پرکردن خشاب انقلاب علیه دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‌‏الاسلام والمسلمین محمد علاءالدینی ظهر امروز در خطبه‏‌های نماز عبادی سیاسی جمعه در مسجد جامع دماوند بیان کرد: امروز جهان به آمریکا پشت کرده و آمریکا در خود کشورهای غربی و اروپایی نیز منفور است.

امام جمعه دماوند که در خصوص مذاکرات اخیر دستگاه دیپلماسی در ژنو سخن می‌‏گفت، افزود: همیشه در مذاکرات، خوش‏‌بینی‏‌هایی وجود دارد که برخی از آنها افراطی است.

علاءالدینی با اظهار امیدواری به اینکه دستگاه دیپلماسی در این میدان نیز به خوبی پیش‏روی کند، گفت: دستگاه دیپلماسی ایران در این میدان نیز با رهبری مقام معظم رهبری مشغول نبرد است.

وی اضافه کرد: اگر در هشت سال دفاع مقدس، میدان نبرد در شلمچه و دوکوهه و جزیره مینو بود، اکنون میدان نبرد تا نیویورک و ژنو پیش رفته است.

دشمنی‏‌های غرب فراموش نشود

امام جمعه دماوند تأکید کرد: نباید فراموش کرد کسانی در این میدان روبه‌‏روی ما هستند، همان کسانی هستند که در شلمچه و کانال‏‌های ماهی و جزیره مینو فرزندان ایران را پر پر کردند.

وی ادامه داد: ممکن است شعار و پرچم دشمن عوض شده باشد، اما کینه آنها در این سال‏ها بیشتر هم شده است.

علاءالدینی با بیان اینکه کینه دشمن به مسلمانان باعث بیداری اسلامی و براندازی مهره‌‏هایی هم‏چون حسنی مبارک شده است، تصریح کرد: آمریکا وقتی دید ولد نامشروعش یعنی اسرائیل در حال جان دادن است، به تکاپو افتاده است.

احساس عجز مقابل دشمن اشتباهی بزرگ است

امام جمعه دماوند احساس عجز مقابل دشمن را اشتباهی بزرگ خواند و اظهار کرد: ساده‌‏انگاری است اگر فکر کنیم که دشمن خیر و صلاح ما را می‏‌خواهد.

علاءالدینی ادامه داد: ساده‌‏انگارانه‏‌تر این است که فکر کنیم اشتباه از ما بوده است و امروز باید از درس‏‌های گذشته عبرت بگیریم.

وی شعار «مرگ بر آمریکا» را پر کردن خشاب انقلاب اسلامی علیه دشمن خواند و خاطرنشان کرد: باید خشاب اسلحه دستگاه دیپلماسی را همیشه پر نگه داریم تا آماده دفاع مقابل حملات دشمن باشند.

انتهای پیام/2568/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول